Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، این سیاست باعث محرومیت کودکان از مشمولیت خودکار برنامه کمک‌های غذایی می‌شود که با توجه به ضوابط ایالتی به ایالات مختلف تعلق می‌گیرد.

برنامه کمک‌های تغذیه‌ای وزارت کشاورزی ایالات متحده (SNAP) هم‌چنین مزایای کوپن‌های غذایی را از ۳.۱ میلیون دریافت‌کننده آن سلب می‌کند.

رابرت اسکات، نماینده ایالت ویرجینیا در نامه‌ای اعتراض‌آمیز به وزارت کشاورزی آمریکا به کودکانی اشاره کرده که در فقیرترین جوامع زندگی می‌کنند اما به دلیل شرایط درج شده در این برنامه جدید از این خدمات محروم می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هم‌چنین خواستار اعلام دقیق مشخصات دانش‌آموزانی شده که در این طرح از مشمولیت‌های غذایی محروم می‌شوند تا ذی‌نفعان بتوانند در تمامی جوانب این طرح اظهار نظر کنند.

دولت ترامپ این طرح را به منظور بستن "راه‌های گریز" و صرفه‌جویی در هزینه‌ها پیشنهاد داده است.

با اجرای این قانون تشدید دسته‌بندی مشمولان این کوپن‌ها منجر به محروم شدن دانش‌آموزانی می‌شود که واقعا مستحق دریافت این کمک‌ها هستند و چنین شرایطی متعاقبا منجر به کاهش اعتماد عمومی می‌شود.

نانسی پلوسی، سخنگوی مجلس نمایندگان در بیانیه‌ای با بیان این که این طرح تنها ۱.۷۹ دلار برای هر دلار سود خواهد داشت، آن را "بی‌رحمانه و بی‌فایده" دانسته و اعلام کرده این آخرین اقدام دولت منجر به سرقت مواد غذایی از سفره خانوارهای کارگر و کودکان گرسنه شده و مسیرهای کاهش فقر را برای میلیون‌ها نفر مسدود خواهد کرد.

وی در ادامه با انتقاد نسبت به دولت جمهوری‌خواه آمریکا اظهار داشته که دولت ترامپ اعانه‌های میلیارد دلاری را به شرکت‌های بزرگ و معدود ثروتمندانی می‌بخشد و با قطع وعده‌های غذایی رایگان کودکان تنگ‌دست، سعی در صرفه‌جویی در هزینه‌ها و بودجه دارد.

بنا بر گزارش دیلی میل، در حال حاضر حدود ۳۸ میلیون آمریکایی کوپن غذا دریافت می‌کنند که مدارس به صورت فردی مشمولان را به تایید می‌رسانند. تغییرات پیشنهادی می‌تواند نحوه تایید مشمولان را تحت تاثیر قرار داده و شرایطی ایجاد کند که سهم افراد پردرآمد در برنامه وعده‌های رایگان غذایی بیشتر شود.

ایسنا

انتهای پیام/

20 / 20 فقر حذف غذای رایگانِ حذف غذای رایگانِ هزاران دانش‌آموز فقیر طرح پیشنهادی دولت ترامپ محرومیت کودکان محرومیت کودکان نماینده ایالت ویرجینیا نانسی پلوسی سخنگوی مجلس نمایندگان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فقر محرومیت کودکان محرومیت کودکان نانسی پلوسی سخنگوی مجلس نمایندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!

غذای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ترکیبی از نان تازه پخته‌شده، پنیرهای خاص و انواع سبزیجات خواهد بود. البته غذاهای لذیذی که توسط سرآشپزهای مشهور فرانسوی تهیه شده‌اند نیز در منو گنجانده شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در طول بازی‌ها، روزانه حدود ۴۰ هزار وعده غذا برای بیش از ۱۵ هزار ورزشکار از ۲۰۰ کشور مختلف که در دهکده‌ی المپیک مستقر هستند، سرو می‌شود. بازدیدکنندگان نیز می‌توانند در مکان‌های مختلف بازی‌ها از خوراکی‌های مخصوصی که به همین منظور تهیه شده، لذت ببرند.

شرکت فرانسوی خدمات غذایی Sodexo Live که مسئولیت پذیرایی در دهکده‌ المپیک و ۱۴ مکان بازی‌های پاریس را برعهده دارد، اعلام کرده که ۵۰۰ دستور غذای مختلف تهیه کرده است. 

به منظور ارائه هر چه بیشتر گزینه‌ها، وعده‌های غذایی ارائه شده بر اساس چهار نوع غذا خواهد بود: فرانسوی، آسیایی، آفریقایی و کارائیب و غذای بین‌المللی.

برگزارکنندگان پاریس ۲۰۲۴ وعده داده‌اند که بازی‌ها را پایدارتر و سازگارتر با محیط زیست کنند و این شامل تلاش‌هایی برای کاهش استفاده از پلاستیک می‌شود. به همین منظور، رستوران اصلی دهکده فقط از ظروف قابل استفاده مجدد استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، برگزارکنندگان می‌گویند تمام وعده‌های غذایی بر اساس محصولات فصل خواهد بود و ۸۰ درصد آن محصولاتی هستند که در خود فرانسه تولید شده‌اند. 

فیلیپ وورتز، رئیس بخش غذا و نوشیدنی کمیته‌ پاریس ۲۰۲۴، می‌گوید: غذاهای گیاهی ۶۰ درصد از موارد برای بازدیدکنندگان در مکان‌های برگزاری را تشکیل خواهد داد که از جمله می‌توان به هات داگ گیاهی اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • رایگان شدن درمان کودکان تا ۷ سال سرمایه‌گذاری برای آینده است
  • آموزش رایگان معلم بازنشسته به کودکان کار
  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند