Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاطمه لطیفی، نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: دومین دوره استعداد‌های برتر ورزش کشور در رشته موی تای که با حضور دکتر شهرام عظیمی، سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی افتتاح شد و نونهالان و نوجوانان منتخب استان‌ها در این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: این دوره از رقابت‌ها در دو بخش بانوان و آقایان در رده‌های سنی نونهال و نوجوان برگزار شد که انجمن موی تای گیلان نیز نمایندگان خود را در هر دو بخش به این مسابقات اعزام کرد.

نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات ورزش‌های رزمی گیلان گفت: این رقابت‌ها در بخش بانوان از ۳۱ تیرماه تا ۳ مرداد ماه برگزار شده بود که از تیم منتخب گیلان ۹ رزمی کار نونهال و نوجوان حضور یافتند که یک مدال نقره توسط مریم موید ناصری در وزن ۴۲- نوجوانان و دو مدال برنز توسط مهدیه بلوکی ناصری در وزن ۳۲- نونهالان و کبری رجبی حسین آباد در وزن -۶۳/۵ نوجوانان کسب شد.
فاطمه لطیفی افزود:همچنین در بخش آقایان نیز این دوره از ۳ تا ۷ مرداد برگزار شد که تیم منتخب موی تای نونهالان و نوجوانان انجمن موی تای استان گیلان موفق به کسب دو مدال نقره شد که در رده سنی نونهالان امیر حسین تاب توخ زاده بازیکن وزن ۵۰_کیلو گرم و در رده سنی نوجوانان عرفان انصاری فایتر وزن ۶۷_کیلو گرم هر دو موفق به کسب مدال نقره شدند و
او گفت: همچنین سجاد پور صالحی بازیکن وزن ۴۰_کیلو گرم نونهالان و آرتین شکری فایتر وزن ۴۸_کیلو گرم نوجوانان گیلان از سوی کمیته استعدادیابی در طرح استعداد‌های برتر موی تای انتخاب شد.

فاطمه لطیفی تصریح کرد: استاد محمود نیک سیمایی رئیس کمیته داوران هیات ورزش‌های رزمی گیلان نیز به عنوان مسئول هیات ژوری رینگ A دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور به میزبانی استان یزد این مسابقات را قضاوت کرد.

انتهای پیام/آ

موی تای کاران گیلانی در رقابت‌های کشوری خوش درخشیدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موی تای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی­ مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت­‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه­ای دیگر بر شایستگی­‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می­‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­نمایم و امیدوارم این پیروزی­ که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه­های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایه‌ی سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • تحول خوبی در بوکس کشور ایجاد شده است/ همدان استعدادهای خوبی دارد
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو