Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@03:52:16 GMT

سارق مسافرنما در دام پلیس فهرج

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۵۶۶۸

سارق مسافرنما در دام پلیس فهرج

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ غلامرضا بهروزه، فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: اواخر پارسال چند نفر سارق تحت پوشش مسافر اقدام به اغفال راننده یک دستگاه خودرو پراید با پیشنهاد کرایه بیشتر از شهرستان بم به شهرستان فهرج کرده و در مسیر با تهدید اسلحه وی را با دست و پای بسته رها و اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بعد از دریافت گزارش این سرقت تحقیقات اولیه توسط ماموران پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت که با یک سری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سارقان به استان سیستان و بلوچستان متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان فهرج گفت: در ادامه با تلاش ماموران پلیس آگاهی یکی از سارقان در این استان شناسایی و ضمن اخذ نیابت قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ بهروزه تصریح کرد: این سارق در بازجویی‌های صورت گرفته به ارتکاب این جرم اعتراف کرد و در ادامه خودروی سرقتی در یکی از محلات ایرانشهر کشف شد.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • سارق گوشواره‌های طلای دختربچه‌های اصفهانی دستگیر شد
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت