Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@23:32:10 GMT

ضرورت بهسازی و نوسازی خطوط تولید برای رونق اقتصادی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۵۸۳۵

ضرورت بهسازی و نوسازی خطوط تولید برای رونق اقتصادی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صالحی نیا عصر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان صمت مازندران به پتانسیل ها و ظرفیت های مناطق مختلف استان مازندران اشاره کرد و گفت: در اقصی نقاط استان ظرفیت های مختلف صنایع تولیدی، غذایی، نساجی، فولا وغیره وجود دارد.

وی گفت: استان مازندران با مجموعه ای از صنایع مختلف و دارا بودن سرمایه گذاران خوب، شناخت مزیت ها و ظرفیت های استان، نوسازی و بهسازی خطوط تولید، روش های پیشرفته بازرگانی و صادرات و بازاریابی می تواند به اهداف توسعه دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی نیا تاکید کرد: از ظرفیت های و توسعه صنایع مختلف می تواند برای اشتغال و ارزش افزوده و توسعه استان بهره گرفت و باید با جذب منابع برای تکمیل طرح های دردست اجرا نیز برنامه ریزی کنیم.

وی با تقدیر از تلاش های محمدپور رئیس سابق سازمان صمت مازندران گفت: رئیس جدید سازمان نیز فردی پشتکار و با تجارب بالا است و با روش های روز و علمی در بخش تولید، صنعت و تجارت آشنایایی دارند.

صالحی نیا با بیان اینکه مازندران جزو استان های شاخص و با ضریب بالای کشور محسوب می شود گفت: باید از ظرفیت نمایندگان استان برای توسعه بخش صنعت و تجارت بهره گرفت.

معاون وزیر صمت از مازندران به عنوان استان شاخص در جذب منابع بسته رونق تولید یاد کرد.

در این مراسم از تلاش های شش ساله محمد محمدپور عمران رئیس سابق سازمان صمت مازندران تقدیر و حسن قوانلو به عنوان رئیس جدید این سازمان منصوب و معرفی شد.

کد خبر 4681783

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴

ایسنا/سیستان و بلوچستان مشاور علمی و فناوری استاندار سیستان و بلوچستان گفت: معرفی بنادر استان، ظرفیت‌های مختلف تولیدی، عقد تفاهم‌نامه‌ها، مذاکرات با استانها و کشورهای مختلف جزو اقدامات صورت گرفته در این نمایشگاه‌ بوده و ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ معرفی می شود.

محمدرضا اکبری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ امسال با یک تفاوتی برگزار شده که وزارت کشور در بحث اقتصادی تحت عنوان زنجیره ارزش راهبردی برای هر استان، یک سالن اختصاصی برای معرفی ظرفیت‌های توسعه محصولات و زنجیره‌های با ارزش هر استان ایجاد کرده است.

محمد رضا اکبری گفت: در این نمایشگاه ۳۱ استان و هر استان با ۲ محصول از زنجیره‌های اولویت‌دار اصلی با زنجیره‌ای از تامین مواد اولیه تا بازاریابی و کسب و کار به نمایش گذاشته شده است.

مشاور استاندار تصریح کرد: یکی از اهداف این نمایشگاه هم افزایی و برقراری ارتباط بین سایر استان‌ها با یکدیگر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های صادراتی بازرگانان داخلی و خارجی که در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، است.

 وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این نمایشگاه افزود: شاهد بازدید برخی از وزرا، مدیران و دولت مردان موثر اقتصادی و توسعه زنجیره‌های ارزشی راهبردی از غرفه‌ استان سیستان و بلوچستان بودیم.

اکبری تاکید کرد: در زمان برگزاری نمایشگاه مذاکراتی در حوزه تجارت‌ بین‌الملل با تولید کنندگان و توزیع کنندگان زنجیره‌های ارزشی راهبردی بین استان‌ها و کشورهای مختلف انجام شد.

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان گفت:  کشورهای متعددی از جمله، افغانستان، پاکستان، چین، هند و ... در این نمایشگاه حضور داشته اند.

وی با اشاره به دستاوردهای این نمایشگاه افزود: با گذشت چهار روز از نمایشگاه اکسپو شاهد گسترش روابط بین استانها که از چالش‌های توسعه تولید و صادرات بود هستیم.

وی بیان کرد: حضور استانداران، معاونان و مدیران اقتصادی و سرمایه‌گذاران استانی عامل گسترش ارتباطات و مذاکرات چهره به چهره در این نمایشگاه می‌باشد و بسیاری از ظرفیت‌ها استان سیستان و بلوچستان به بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران معرفی شده است.

وی در ادامه گفت: آگاهی از ظرفیت‌های استانهای مختلف فرصت بسیار خوبی به ویژه برای استان سیستان و بلوچستان است که نوید بخش تحولات مثبت در عرصه‌های تولید و صادرات خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • سهم ۲۴ درصدی مرکبات و کیوی در تولید ناخالص مازندران
  • فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت 
  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست
  • ◄ فرصت ایران و امارات برای دستیابی به بازارهای شمال و جنوب و رونق ترانزیت
  • پایانه صادرات آبزی پروری مازندران هنوز کامل نشده است
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران