Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی رفیعی محمدی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: امروز حادثه ای مبنی بر تلفات حدود ۳۰ قطعه کلاغ در بوستان غدیر قم گزارش شد که کارشناسان دامپزشکی به همراه کارشناسان سازمان محیط زیست برای بررسی دقیق تر علت این مساله در محل حاضر شدند.

وی اضافه کرد: برای تشخیص علت مرگ کلاغ ها نمونه برداری از چند قطعه کلاغ صورت گرفته و به آزمایشگاه ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که یک تا دو روز از مرگ کلاغ ها می گذرد، ادامه داد: با توجه به گذشت بیش از ۲۴ ساعت از تلف شدن کلاغ ها،  لاشه ها متلاشی شده و نمی توان بدون آزمایش نظری در این زمینه ارائه کرد.

رفیعی یکی از علت های احتمالی مرگ کلاغ ها را ابتلا به بیماری ویروسی عنوان و بیان کرد: از سوی دیگر با توجه به این که این حادثه در نقطه خاصی از بوستان غدیر رخ داده است، مرگ کلاغ ها بر اثر مسمومیت دور از انتظار نیست.

وی با بیان این که حادثه مشابهی از دیگر نقاط استان گزارش نشده است، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده حوادث مشکوک، مراتب را با شماره ۱۵۱۲ دامپزشکی اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: تردد و استقرار در بوستان غدیر هیچ منعی ندارد و با توجه به این که در نقطه خاصی این حادثه رخ داده، خطری شهروندان را تهدید نمی کند.

امروز برخی کانال های خبری با انتشار فیلم و عکس، از مرگ مشکوک حدود ۲۰۰ کلاغ در بوستان غدیر قم خبر دادند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/زنجان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی باید مورد توجه سیاستگذاران قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع، استفاده از مراکز گردشگری را هم رونق می‌بخشد و در کاهش تصادفات نیز تاثیرگذار است.

سیدمحمد شعاعی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز ایمنی و حمل نقل استان، اظهار کرد: رانندگان وسائط نقلیه در کاهش تصادفات نقش آفرین هستند، در شرایطی که وضعیت جمعیتی در شرایط مناسب قرار ندارد تلفات تصادفات برای کشور آزاردهنده و هزینه‌بر است.

وی تصریح کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز در استان با توجه گستردگی راه‌ها نیازمند تامین اعتبارات است. برخورد قانونی با متخلفان و قانون شکنان می‌تواند در کاهش مرگ و میر تصادفات موثر باشد.

او افزود: در دهه‌های گذشته اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام گرفته است ولی باز هم ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه خیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه یکسری ایرادات در برخی قوانین و مقررات وجود دارد که باید در سیاست‌گذاری‌ها مورد توجه متولیان امر قرار گیرد، گفت: بسیاری از تلفات انسانی در تصادفات به دلیل تخطی از قانون نیست بلکه به دلیل افزایش سفرها و ترددها رخ می‌دهد و در این میان عامل انسانی نقش اساسی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند