Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@18:29:09 GMT

چند خبر از اداره کمیته امداد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۶۲۸۱

چند خبر از اداره کمیته امداد

به گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نوری رئیس اداره کمیته امداد ماهیدشت گفت : طی تعامل با خیرین محترم منطقه تعداد ۴۷ راس دام توسط خیرین محترم منطقه به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال درقالب زکات مال خریداری وبه خانواده مددجویان در روستای مولی از روستا‌های بسیار محروم و دور افتاده بخش سرفیروزاباد تحویل گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : امیدواریم با برنامه ریزی فرهنگی و تبلیغات مناسب اینچنین اعمال نیکو وپسندیده‌ای جهت مساعدت به محرومان جامعه گسترش یابد و شاهد حضور خیرین نیک اندیش باشیم

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی ساماندهی امور جوانان و هفته ازدواج در سرپل ذهاب

حیدربهرامی رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب گفت:به مناسبت هفته ازدواج جلسه ستادهماهنگی ازدواج و امور جوانان با حضور رییس کمیته امداد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 بهرامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خدمات جهیزیه ومساعدت برای اشتغال جوآنان وبرپایی کانون‌های فرهنگی و خدمات اردویی و آموزشی گفت: جوانان به عنوان تاثیر پذیرترین قشر جامعه همواره رسیدگی به مشکلات انان مورد توجه کمیته امداد است.

وی گفت: امداد برای جوانان در سر فصل‌های متفاومت خدمات قابل توجهی ارایه می‌کند تامین جهیزیه برپایی اردو‌های اوقات فراغت تسهیلات اشتغال کلاس‌های مهارتی و فرهنگی آموزشی از جمله آن هاست.

ارپیر کرمی معاونت فرمانداری اقدمات امداد را قابل تقدیر دانست و خواستار الگو برداری دیگر ادارات دست اندرکار جوانان از کمیته امداد گردید.

۶۱۸ وسیله ضروری زندگی برای خانوار‌های تحت حمایت کرمانشاهی خریداری شد

کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : در سه ماهه نخست امسال ۶۱۸ وسیله ضروری زندگی برای خانوار‌های تحت حمایت کرمانشاهی شامل فرش و موکت، اجاق گاز، تلویزیون، آبگرمکن و کولر خریداری شده است.

وی گفت : کمیته امداد برای تامین هزینه خرید این تعداد لوازم ضروری زندگی بیش از ۶۰۳ میلیون تومان اعتبار بلاعوض اختصاص داده که بخش قابل توجهی از این اعتبار از محل کمک‌های مردمی تامین شده است.

رحمتی پور افزود : مراجعه به دفاتر کمیته امداد یا سایت الکترونیکی emdad.ir از راه‌های مشارکت در تامین وسایل ضروری زندگی برای خانوار‌های نیازمند و محروم است.

حمایت کمیته امداد از ۵۰ بیمار صعب العلاج و ۵۳ مددجوی زمین گیر

سید امیرحسینی، رئیس کمیته امداد شهرستان ثلاث باباجانی گفت : کمیته امداد از ۵۰ بیمار صعب العلاج و ۵۳ مددجوی زمین گیر حمایت می‌کند.

وی گفت : 37 میلیون تومان اعتبار درمانی ویژه در این مدت به این مددجویان اختصاص داده شده است.

حسینی افزود : این نهاد ۱۷۵ مددجوی مجری طرح اشتغال و بانوی کمتر از ۵۰ سال سن در شهرستان ثلاث باباجانی را نیز به سازمان تامین اجتماعی معرفی کرده است .

 

 

انتهای پیام/د

۴۷ راس دام توسط خیرین خریداری شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟

به گزارش صدای ایران از ایسنا،حبیب‌الله آسوده اظهار کرد: طی ۱۲ ماه سال گذشته در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی