Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@19:25:59 GMT

پرسپولیس پیکان را برد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۶۳۸۰

پرسپولیس پیکان را برد

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز (چهارشنبه) از ساعت ١٨ در ورزشگاه شهید کاظمی در جریان دیداری تدارکاتی به مصاف تیم فوتبال پیکان رفت که این دیدار در نهایت با برتری یک گله سرخ‌پوشان به پایان رسید.

تک گل پرسپولیس را در این دیدار شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ٨۵ به ثمر رساند.

کالدرون در شروع بازی بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، محمد نادری، مهدی شیری، احمد نورالهی، مهدی ترابی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و محمد امین اسدی را به زمین مسابقه فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان نیز در آغاز بازی با ترکیب وحید شیخ ویسی، علی حمودی، محمد ستاری، حجت حق‌وردی، میلاد شیخی سلیمانی، ابراهیم صالحی، جلال علی محمدی، سعید واسعی، فراز امامعلی، امیر حسین کریمی و شهریار مقانلو بازی کرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرسپولیس پیکان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • جام حذفی| پرسپولیس فاتح نیمه اول دیدار با آلومینیوم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)