Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@19:04:14 GMT

لیست کاملی از تمامی طرح های نیمه کاره قزوین تهیه شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۷۰۴۰

لیست کاملی از تمامی طرح های نیمه کاره قزوین تهیه شود

معاون عمرانی استاندار قزوین روز چهارشنبه در جلسه بررسی طرح های نیمه کاره موجود در استان برای واگذاری به تاسیسات گردشگری، افزود: طبق دستور ڔئیس جمهوری واگذاری ۵۰۰ نقطه در سطح کشور به تاسیسات گردشگری در دستور کار قرار گرفته و در استان قزوین نیز واگذاری طرح های نیمه کاره موجود در این زمینه در اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: باید لیست دقیقی از تمامی طرح های نیمه کاره استان تهیه شده و ضمن آسیب شناسی و بررسی علت تاخیر و وقفه در اجرای آنها نسبت به تکمیل این طرح ها اقدام شود.
فرخزاد با بیان اینکه استان قزوین دارای جاذبه های گردشگری فراوانی است و پتانسیل بالایی در این زمینه دارد، گفت: شهرداری های استان نیز کم و بیش در این زمینه ورود کرده و طرح های جالبی از جمله پل معلق آوج و کوچه باغ های دانسفهان را پیشنهاد یا به مرحله اجرا درآورده اند.
وی خاطر نشان کرد: تاسیسات گردشگری موارد زیادی از جمله مجتمع های بین راهی، خانه های بوم گردی، هتل و ... را شامل می شوند و ضروری است در جلسات آتی تمامی این موارد سازماندهی و طبقه بندی شده و بر اساس اولویت مورد بررسی قرار گیرند.
معاون عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: باید اطلاعات دقیق در این زمینه به طور واضح و شفاف گردآوری شده و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.
استان قزوین با حدود هزار و ۳۰۰ اثر تاریخی ثبت شده به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور شناخته می شود.
۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 اسحاق بریک ژنرال صهیونیست فاش کرده که رژیم اسرائیل یازده میلیارد شِکِل معادل سه میلیارد دلار در نیروی هوایی‌اش برای حمله به تاسیسات اتمی ایران سرمایه گذاری کرده و این حمله قرار بوده در 2009 انجام شود اما به دلایلی که این نظامی ارشد توضیح می‌دهد این حمله در آن زمان انجام نشد و حالا این دلایل برای حمله پیچیده تر شده است. روایت این ژنرال ارتش اسرائیل را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روایت ژنرال اسرائیلی از سرمایه گذاری 3 میلیارد دلاری برای بمباران تاسیسات اتمی!
  • پاشنه آشیل روسیه برابر تحریم‌های غرب
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت / داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • تخلف زیر گوش وزارت بهداشت/داروخانه‌ها دیگر کاره‌ای نیستند+فیلم
  • در سرزمین ما شاعران پس از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه‌کاره هیچ‌کاره است
  • در سرزمین ما شاعران بعد از مرگ زنده می‌شوند / یک شاعر شهرستانی همه کاره هیچ کاره است
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین