Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@11:17:57 GMT

برنامه‌های حوزه پدافند غیرعامل هدفمند برگزار شود

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۷۰۸۹

برنامه‌های حوزه پدافند غیرعامل هدفمند برگزار شود

به گزارش  خبرنگار مهر، حسین اسماعیل پور عصر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل رودسر که در سالن جلسات شهرستان این شهرستان برگزار شد وجود آمادگی همه جانبه و بازدارندگی لازم در عرصه های مختلف جامعه را امری ضروری دانست و گفت: با پدافند غیرعامل می توانیم به این مهم دست یابیم.

وی با بیان اینکه باید تهدیدات در سطح جامعه را شناسایی کنیم، افزود: برای شناخت تهدیدات مهم در سطح جامعه نیازمند ارزیابی و شناخت دقیق از وضعیت موجود هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رودسر ادامه داد: تدوین برنامه‌ه، ارتقا و بهبود وضعیت موجود مهمترین راهکار برای مقابله با حوادث احتمالی در حوزه پدافند غیرعامل است.

وی با بیان اینکه چهار حوزه زیستی، اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی و امنیتی از مهم ترین تهدیدات شهرستان رودسر است، تصریح کرد: باید در این زمینه با بهره گیری از ظرفیت ها، توانمندی ها، نگاه جمعی و دستگاهی در مقاطع مختلف پیش بینی های لازم را در برابر حوادث غیر مترقبه انجام دهیم.

اسماعیل پور در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درباره اهمیت پدافند غیرعامل، افزود: پدافند غیرعامل موضوع دیروز و امروز نیست بلکه یک مبحث همیشگی است و در این راستا فرهنگ سازی، آموزش، هماهنگی دستگاه های مختلف، تمرین و آمادگی و نهادینه کردن الزامات پدافند غیرعامل در سطح جامعه با بهره گیری از توانمندی های موجود امری ضروری است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تهدیدات حوزه کاری خود را شناسایی کنند، گفت: با شناسایی تهدیدات پیشرو در سطح شهرستان می توان راهکارهای مناسبی برای مقابله و حل مشکلات ارائه کرد که این مسئله نقش موثری در توسعه و پیشرفت شهرستان ایفا می کند.

فرماندار رودسر برگزاری جلسات و همایش ها را که تنها متضمن رفع تکلیف و فقط در قالب ارائه گزارش باشد را قابل قبول ندانست و افزود: همه باید تلاش کنیم تا برنامه های فرهنگی و آموزشی در حوزه پدافند غیرعامل به صورت هدفمند و به منظور ارتقای سطح آگاهی مردم در شهرستان برگزار شود.

کد خبر 4681867

منبع: مهر

کلیدواژه: رودسر حسین اسماعیل پور پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۷۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق