Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام مصطفی فاطمی، امام جمعه شهرستان سرخه در خصوص وضعیت ائمه جماعات روستا‌ها در نشست دهیاران و ائمه جماعات با اشاره به اینکه شهرستان سرخه با تمام ظرفیت ها، یک شهرستان ویژه و استثنایی است اظهار کرد: با داشتن روستا‌هایی همچون لاسجرد، افتر، بیابانک و؛ که دارای مردم بسیار نجیب و انقلابی هستند که در برابر بعضی از کم کاری‌های بعضی از مسئولین با بردباری که دارند بر ما خورده نمی‌گیرند؛ اما ائمه جماعات در مساجد شهر و روستا‌های سرخه به عنوان دستیاران و بازو‌های پرتوان من هستند و تقاضای من از آنان کمک به امام جمعه در خصوص مسائل فرهنگی است تا اتفاقات فرهنگی بسیار خوبی بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اهمیت پیوند میان دهیاران و ائمه جماعات افزود: این پیوند دارای اهمیت بسیاری است؛ پس دهیاران با توجه به این مسئله مهم در جلسات خود از ائمه جمعه دعوت کنند و نظرات آنان را در خصوص مسائل فرهنگی مورد توجه قرار دهند تا به راهکار‌های درستی دست یابند.
حجت الاسلام فاطمی بصیر ادامه داد: با لطف خدا، ائمه جماعات در برگزاری مناسبات مذهبی در سطح روستا‌ها و شهرستان‌های سرخه بسیار پیش قدم و فعال هستند. در آینده نزدیک اجلاسیه شهرستان سرخه به مدت دو یا سه شب برگزار خواهد شد که از بخشدار و دهیاران درخواست دارم تا در برگزاری و تشویق مردم به حضور در اجلاس اهتمام و تلاش داشته باشند.
وی افزود: در بازدید از کنگره ۳۰۰۰ شهید استان سمنان مشخص شد که اقدامات فراوان و شاخصی در خصوص شهدای شهرستان سرخه انجام شده است.
امام جمعه سرخه اظهار داشت: ما در این شهرستان شهدایی داریم که به درجه سرداری رسیده‌اند و قبل از شهادت جانباز بودند.
امام جمعه سرخه گفت: در حال حاضر کاری که به شدت توسط کنگره شهدای استان در حال پیگیری است چاپ فرهنگ نامه شهدای شهرستان سرخه است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام محمد صادق صائبی امام جمعه بخش کرون و شهر عسگران در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه وظیفه همگانی است از اقدام نیروی انتظامی در زمینه حجاب حمایت کنیم، گفت: مردم بخش کرون در همه عرصه‌های انقلاب فعال و حضور حداکثری در انتخابات داشته اند و نیاز است مسئولان دولتی و دستگاه‌های خدمات رسان تعهدات خود را نسبت به این مردم انجام دهند.
امام جمعه بخش تیران و شهر عسگران به اجرای طرح آبرسانی ۴۱ روستا به منظور تامین آب آشامیدنی روستا‌های بخش کرون که بیش از ۲۰ سال از آغاز آن می‌گذرد اشاره کرد و افزود: با توجه به وجود تصفیه خانه آب در بخش کرون متاسفانه همچنان بیش از ۱۰ روستای این بخش از آب نیترات استفاده می‌کنند و نیاز است مسوولان برای رفع این معضل چاره اندیشی کنند.
امام جمعه عسگران همچنین از وضعیت نامناسب و ترافیک محور‌های مواصلاتی در بخش کرون گلایه کرد و افزود: مردم روستا‌ها در حاشیه این محور‌ها به خصوص محور تیران به چادگان دچار مشکلات و حوادث زیادی هستند و باید تا جان کسی به خطر نیفتاده است اقدامی شود.
حجت الاسلام صائبی همچنین بر پیگیری موضوع اجرای طرح فاضلاب شهر عسگران و رسیدگی به وضعیت اتباع افغانستانی نیز تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • به اجرای طرح ۲۰ ساله آبرسانی ۴۱ روستا در بخش کرون رسیدگی شود
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)