Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@13:10:58 GMT

نظر الحوثی در مورد سفر هیات اماراتی به ایران

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۷۶۱۳

یک هیات هفت نفره متشکل از مسئولان بلندپایه گارد ساحلی امارات به منظور برگزاری ششمین نشست مشترک گارد ساحلی ایران و امارات، دیروز وارد تهران شده و با مسئولان گارد ساحلی ایران دیدار کردند.

اخبار سیاسی_ این دیدار روز سه‌‌شنبه گذشته پس از شش سال صورت گرفت که در نوع خود اولین دیدار رسمی مقامات دو کشور طی این مدت محسوب می‌شود و از همین روی، کارشناسان این دیدار را زمینه‌ساز تقویت روابط دو کشور تلقی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد علی الحوثی» عضو شورای عالی سیاسی یمن که بسیاری از مناطق جنوبی کشورش همچنان تحت اشغال امارات قرار دارد، به این سفر واکنش نشان داد و گفت که «دشمنی ترامپ و شعار جنگ ایران در یمن، نخ‎نما شده و عربستان و ائتلاف آن نمی‎توانند از آن سوء استفاده کنند».

الحوثی تاکید کرد که «هماهنگی علنی بین امارات متحده عربی و ایران، نادرستی اهداف دشمنان و بهانه‎های آنها برای کشتار مردم یمن را برملا کرد».

کشور امارات اصلی‌ترین عضو ائتلاف متجاوز سعودی است که اکنون پنج سال جنگ علیه یمن را تجربه می‌کند.

مناطق جنوبی یمن در حال حاضر تحت اشغال نیروهای اماراتی و متحدان آن است، هر چند اخیرا گام‌هایی را برای خروج نیروهایش از یمن برداشته است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران یمن جنگ عربستان امارات متحده عربی الحوثی امارات متحده عربی ایران جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان

عباس تیموری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد اینکه گفته می شود در بازی پرسپولیس و سپاهان آمبولانس اوژانس تهران حضور نداشته و خواستار پول شده تا یک دستگاه آمبولانس به ورزشگاه اعزام کند، عنوان کرد: طبق آیین نامه برگزاری مسابقات که مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ را دارد و به همه هیئت های فوتبال و باشگاه ها هم ابلاغ شده هر تیم میزبانی باید دو دستگاه آمبولانس خصوصی در ورزشگاه داشته باشد. این آمبولانس ها هم وظیفه دارند به اعضای دو تیم و عوامل اجرایی مسابقات خدمات رسانی کنند.

وی افزود: در کنار این دو آمبولانس که باشگاه میزبان باید پول آنها را بدهد، اورژانس 115 هم طبق مصوبه شواری تامین استان و ارگان بالا دستی باید در ورزشگاه حضور داشته باشند تا اگر برای تماشاگران اتفاقی رخ داد خدمات رسانی کنند. همه این آمبولانس ها هم باید از یک ساعت قبل از بازی تا یک ساعت بعد از بازی در ورزشگاه باشند تا در صورت بروز حادثه ای برای خدمت رسانی آماده باشند.

تیموری ادامه داد: آمبولنس اورژانس 115 هم برای بازی پرسپولیس و سپاهان در جلسه قبل از بازی حضور داشت و هم در روز بازی در استادیوم بود. ضمن اینکه آنها طبق وظایف اجتماعی که دارند برای حضور در ورزشگاه پول نمی گیرند و مسئولیت حمل مصدومان را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امارات واردات سیمان ایران را ممنوع کرد
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • مسائل بشردوستانه نباید با سیاست گره بخورد
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد