Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در پاریس با اشاره به تحریم‌های غیرقانونی آمریکا علیه کشورمان گفت: پذیرش قوانین فرامرزی و قلدرمآبانه آمریکا به خصوص در حوزه پزشکی، به عنوان نقطه‌ای تاریک در تاریخ خواهد ماند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بهرام قاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آستانه یکصدمین سالگرد تاسیس انستیتو پاستور ایران بعنوان یکی از مهمترین نماد همکاری های علمی، پزشکی و انسانی بین ایران و فرانسه که تحت تاثیر تحریم های ظالمانه، یکجانبه و فراسرزمینی آمریکا قرار گرفته است، عنوان کرد: انستیتو پاستور ایران به عنوان یکی از مهمترین نماد همکاری های مشترک علمی و پزشکی بین ایران و فرانسه در آستانه یکصدمین سال تاسیس خود قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکزی که با همکاری مدیران، پزشکان ایرانی و متخصصان فرانسوی تاسیس شد.

وی افزود: امروز علیرغم گذشت دهه ها سال از تحریم های ظالمانه و ضد بشری ایالات متحده آمریکا و اعمال محدودیت های تحریمی هر چه بیشتر جهت تهیه دارو و واکسن های مورد نیاز کودکان و کهنسالان تبدیل به یک انستیتوی بزرگ و کم نظیر مرجع در زمینه های پیشگیری از بیماریهای عفونی، آموزشی، درمانی و تحقیقات بیولوژیکی و همچنین تولید انواع واکسن شده است به نحوی که با توجه به پیشرفت های صورت گرفته طی دهه های گذشته، این مرکز به عنوان یکی از یگانه های تولید واکسن در جهان شناخته می شود. 

قاسمی پرسید: آیا به راستی امروز نیز ایران و فرانسه می توانند برای آیندگان چنین گام مهمی بردارند؟

سفیر ایران در پاریس اضافه کرد: در حال حاضر بزرگترین جنایت تاریخ بشری با اعمال تحریم های فرامرزی، غیرقانونی و ظالمانه ایالات متحده آمریکا علیه ایران با تحکم و تعمیم آن به سایر موسسات دارویی و پزشکی حتی در اروپا در جریان است.

وی افزود: این تحریم ها با ایجاد موانع متعدد نه تنها امکان نوآوری در عرصه های مختلف جهت حفاظت از جان انسان ها را مانع می شود بلکه همکاری های دیرینه ناشی از تلاش بسیاری از دانشمندان و پزشکان برای مقابله با انواع بیماری های واگیردار را متوقف و مختل ساخته است. پذیرش قوانین فرامرزی و قلدرمآبانه ایالات متحده آمریکا به خصوص در حوزه پزشکی، نقطه ای تاریک برای همیشه تاریخ خواهد ماند.

سفیر ایران تصریح کرد: آمریکا باید به انسداد همکاری های پزشکی - دارویی بین کشورها پایان دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تحریم علیه ایران آمریکا تحریم دارویی بهرام قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۷۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)



منبع:تی وی پلاس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم) انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم) پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • روایت ندا قاسمی از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ» (فیلم)
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • غریب آبادی: وضعیت حقوق بشر به صورت مکتوب منتشر می‌شود
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران