Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نقل و انتقالات لیگ نوزدهم بازیکنانی را در پست های مختلفی جذب کرده است. اگرچه برای بیرانوند در درون دروازه پیشنهاداتی وجود داشت اما باشگاه با نگه داشتن رادوشوویچ نشان داد به فکر جانشینی این بازیکن است و حتی دو دروازه بان جدید هم به نام امیرحسین بیات و ساسان زمانه هم جذب کرد و قصد دارد از میان این دو بازیکن یک دروازه بان مطمئن برای سال های آتی نیز بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد با توجه به علاقه گابریل کالدرون به جوانان حتی به این بازیکنان جدید هم بازی برسد. در تصویر پایین چهار دروازه بان پرسپولیس به همراه محسن سیدی مربی گلرهای پرسپولیس قرار دارد و نکته جالب این عکس این است که این چهار پرسپولیسی برای به دست آوردن یک پیراهن می جنگند و فقط یکی از آنها می تواند در هر بازی به میدان برود(به غیر از زمان مصدومیت و محرومیت) و باید دید کدامیک از آنها می تواند درون دروازه قرار بگیرد. البته بیرانوند با اختلاف زیادی در جایگاه اول قرار دارد و نفر بعد از او را یکی از این سه نفر باقی مانده تشکیل می دهند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پایتخت پرسپولیس فوتبال پرسپولیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!

جواد کاظمیان، محمدرضا خانزاده و رضا شاهرودی با یکدیگر دیدار کردند.

طرفداری | جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در اینستاگرام فعالیت دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند.

در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان، او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • این پرسپولیسی می‌خواهد در ال‌کلاسیکو بدرخشد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی