Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@23:56:37 GMT

انتقام عجیب پسر عاشق پیشه از دختر تهرانی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۷۹۵۱

انتقام عجیب پسر عاشق پیشه از دختر تهرانی

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  این پسر و برادرش دخترجوان را ربودند و تحت شکنجه‌های دردناک قرار دادند. پیدا شدن دختری رنجور و تکیده در حاشیه بزرگراه پرده از راز تلخی برداشت!

دخترربایی

اوایل تابستان سال ۹۷ پس از این که دختری نیمه جان در بزرگراه رها شد، ماجرای یک آدم ربایی پیش روی پلیس تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دختر ۲۰ ساله به نام ترانه درحالی که به شدت هراسان بود و هنوز می‌ترسید، به ماموران گفت:مدتی قبل با پسر جوانی به نام پرهام آشنا شدم. او به من علاقه‌مند شده بود و می‌گفت قصد ازدواج دارد.

چند ماه از آشنایی ما گذشته بود که او حرف‌های عجیبی زد. پرهام ادعا می‌کرد من به او خیانت کرده ام و با دوستانش رابطه پنهانی دارم. من چند بار به او گفتم اشتباه می‌کند، اما قبول نکرد.

وی ادامه داد:آخرین بار او همراه برادرش دنبالم آمد تا به تفریح برویم، اما مرا به اطراف بزرگراه یاسینی بردند. در آن جا پرهام به شدت مرا کتک زد و شکنجه داد. سپس موبایل و کارت عابر بانکم را به زور از من گرفت و چهار میلیون تومانی را که در کارت داشتم دزدید. آن‌ها شبانه مرا در حاشیه بزرگراه یاسینی از ماشین پیاده کردند و گریختند.

بازداشت آدم ربای عاشق پیشه

ماموران که از دختر جوان شنیدند آدم ربا‌ها را می‌شناسد، پرهام ۲۳ ساله و برادرش پیمان ۲۷ ساله را تحت تعقیب قرار دادند و آن‌ها خیلی زود به اتهام آدم ربایی و زورگیری و شکنجه بازداشت شدند.

این دو برادر ابتدا سعی کردند با ادعا‌های گمراه کننده خود را بی گناه نشان دهند و رفتارشان را سوءتفاهم بدانند، اما وقتی با ترانه رو به رو شدند، چاره‌ای جز اقرار ندیدند.

در دادگاه

پرهام و پیمان دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.

در ابتدای این جلسه پرهام در جایگاه ویژه ایستاد و گفت:من عاشق ترانه بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. اما او از اعتمادم سوء استفاده و به من خیانت کرده بود. من چند بار او را سوار ماشین دوستانم دیده بودم و می‌دانستم با دوستانم رابطه برقرار کرده است. به همین دلیل چند بار با او صحبت کردم تا دست از این رفتار‌ها بردارد، اما گوش اش بدهکار نبود. وی ادامه داد: آخرین بار با برادرم درددل کردم و به او گفتم عاشق ترانه شده ام، اما او به من خیانت می‌کند. به همین دلیل نقشه کشیدیم تا او را تنبیه کنیم. من و برادرم به بهانه تفریح دنبال او رفتیم. در میان راه با ترانه صحبت کردم و از او خواستم سر به راه شود، اما با بی اعتنایی جوابم را داد. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم او را کتک زدم، اما باور کنید شکنجه اش نکردم. من قصد سرقت نداشتم، فقط برای این که او را ادب کنم موبایل و کارت عابر بانکش را گرفتم و بعد از دستگیری هم موبایل و پول هایش را به او برگرداندم. پیمان نیز معاونت در آدم ربایی و سرقت مقرون به آزار را انکار کرد و گفت: من فقط برای ادب کردن دختر مورد علاقه برادرم وارد این ماجرا شدم. ما قصد آدم ربایی نداشتیم. بنابه این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

تحلیل کارشناس

انتقام عشقی

منصور عالی جرم شناس درباره انتقام جویی از نوع عاشقانه گفت:متاسفانه بدترین نوع رقابت اجتماعی رقابت عشقی است، زیرا ریشه احساسی دارد و می‌تواند توجیهاتی برای انتقام جو درباره کارهایش به وجود آورد.

وی ادامه داد: احساس مالکیت در بحث عشق کافی است تا با کوچک‌ترین تلنگر به این فضای عاطفی، کینه به دل بنشیند و به مرد یا زن عاشق پیشه این اجازه رابدهد تا دست به انتقام جویی بزند.

منصور عالی گفت: متاسفانه بار‌ها شاهد چنین انتقام جویی‌هایی بوده ایم البته نمی‌توان با قاطعیت اعلام کرد که کدام جنس از مرد یا زن بیشتر انتقام جویی می‌کنند چرا که بار‌ها شاهد اسیدپاشی‌های زنانه تنها به خاطر رقابت عشقی بوده ایم و از سوی دیگر پرونده‌های زیادی داریم که مردان به خاطر یک دختر یا به خود او یا به رقیب عشقی شان لطمه می‌زنند.

این جرم شناس گفت: باید بگویم هیچ زمینه آموزشی برای کنترل احساس و میزان عشق در بین همه گروه‌های سنی مردان و زنان وجود ندارد و این گونه عاشق پیشه‌ها هم هیچ کدام حاضر نیستند نزد مشاور یا روان شناس بروند و تنها توصیه‌ای که می‌توانم بکنم این است که دوستان و همراهان این گونه مردان و زنان باید از اقدامات کینه جویانه آن‌ها جلوگیری کنند تا بعد‌ها شاهد پشیمانی یا حوادث غیرقابل جبران نباشیم.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل اخبار جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟

شهردار اصفهان در برنامه بی‌واسطه با مردم و دیدار چهره به چهره با شهروندان، تحت عنوان «مردم سلام» با شهروندان منطقه ۱۲ این کلان‌شهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفدهمین برنامه «مردم سلام» به‌منظور دیدار با شهروندان منطقه ۱۲ شهرداری، چهارم اردیبهشت سال جاری پس از نماز مغرب و عشا در مسجد قبا واقع در ملک‌شهر، خیابان ۱۷ شهریور برگزار شد.

جهانگیری نخستین فردی بود که پشت تریبون رفت و مشکلات محله خود را اینگونه مطرح کرد

-خواستار تعیین تکلیف ۵_۶ پلاک بلاتکلیف در خیابان ناصر خسرو و صدور مجوزهای لازم برای ساخت‌وساز هستیم.

احمدیان از معتمدان محله ملک‌شهر مشکلات این منطقه را اینگونه بیان کرد:

- تعیین تکلیف زمین‌های بنیاد مستضعفان حدفاصل میدان شهید علیخانی تا خیابان مفتح ضروری است، زیرا با وزش باد، برای خانه‌ها تولید گرد و خاک می‌کند.

خلیلی از اهالی محله عاشق‌آباد در بیان بخشی از مشکلات این محله گفت:

-مسدود شدن مسیر رفت و آمد مردم این محله به خیابان امام خمینی (ره) موجب ایجاد ترافیک و افزایش طول مسیر شهروندان در منطقه شده است و باید برای خروجی محله عاشق آباد قبل از احداث متروی اصفهان-شاهین شهر فکری شود، زیرا در غیر این صورت پس از آن مشکلات بسیاری به‌وجود می‌آورد.

- به‌تازگی از کشاورزان منطقه برای فنس‌کشی زمین‌هایشان به ازای هر متر مربع مبلغ ۱۰۰ هزار تومان وجه دریافت می‌شود که این مبالغ در حد توان کشاورزان نیست.

-با توجه به نقش محله عاشق آباد در عصر صفویه، لازم است برای انتشار کتاب «عاشق‌آباد در عصر صفویه» حمایت لازم صورت گیرد.

امیرخانیان از شهرک کوثر نیز به گره‌های ترافیکی در منطقه ۱۲ اشاره کرد و از مشکلات محله خود چنین گفت:

-بازشدن انتهای محله عاشق‌آباد به سمت آزادگان از جمله راهکارها برای رفع مشکل ترافیکی در این محله است.

داوری از ایثارگران و فرهنگیان منطقه ۱۲ از مطالبات اهالی محله چنین گفت:

-حمایت شهرداری از مسابقات و برنامه‌های فرهنگی در سطح مدارس، افزایش ناوگان شهری با توجه به مهاجرپذیر بودن این منطقه و چاره‌اندیشی برای فاضلاب از جمله برنامه‌های ضروری در این منطقه است.

بختیاری یکی از نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) درخواست‌های خود را اینگونه مطرح کرد:

ضمن قدردانی برایحمایت‌های صورت گرفته از برنامه‌های فرهنگی و مردمی، لازم است جلسات با معتمدان محلی ادامه پیدا کند.

شیرانی عضو هیئت امنای شهرک امیر کبیر خواستار موقوفه‌ای برای مسجد شهرک امیر کبیر شد.

یکی از اعضای بازارچه زنان بی‌سرپرست با اشاره به کمک‌های روحانیت منطقه در دایر شدن بازارچه برای زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست و بیماران اوتیسم درخواست‌های خود را اینگونه مطرح کرد:

- این بازارچه‌ها موقتی است، بنابراین ضرورت دارد زمینی برای برقراری نمایشگاه دائمی فروش محصولات آن‌ها و تمهیداتی برای افزایش همکاری اصناف با غرفه‌داران این بازارچه‌ها در نظر گرفته شود.

حسن‌پور از اهالی خیابان رباط سوم خواستار اصلاح روکش آسفالت کوچه‌های ۵۲ و ۵۳ شد.

همچنین تعدادی از حاضران از محله امیرالمومنین (ع) با اشاره به مشکلات عبور و مرور در این منطقه، تاکید داشتند که از ۲۵ سال پیش تاکنون قرار است خیابان ناصر خسرو تعریض شود، اما همچنان اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است؛ اگر اتفاقی برای منازل پیش آید خودروهای آتش‌نشانی و آمبولانس امکان حضور در این کوچه‌ها و خیابان‌ها را ندارند و لازم است تعریض خیابان ناصر خسرو به صورت جدی دنبال شود.

موضوع دیگر مورد تاکید آن‌ها ضرورت جمع‌آوری سگ‌های ولگرد بود.

سلطانی از فعالان فرهنگی منطقه ۱۲ نیز پیشنهاد احداث تقاطع غیر همسطح شرق به غرب در میدان شهید علیخانی را مطرح کرد.

به گزارش ایمنا، دیدار اهالی منطقه ۱۲ با شهردار اصفهان در مسجد قبای ملک شهر حدود سه ساعت به طول انجامید و پس از مطرح شدن خواسته شهروندان و پاسخ دلگرم‌کننده مدیران شهری، نخستین دور از برنامه «مردم سلام» با حضور پرشور شهروندان و مدیران شهری در این منطقه به پایان رسید.

کد خبر 747355

دیگر خبرها

  • جام حذفی عجیب: هوادار، تنها تهرانی یک چهارم!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • طراح این چمدان عاشق موز بوده! (عکس)
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • خانه همه تهرانی‌ها اینجاست!
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟