Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:05:07 GMT

آغاز پخش «کارآگاه علوی ۲»

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۸۳۱۶

آغاز پخش «کارآگاه علوی ۲»

به‌ گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجموعه تلویزیونی «کارآگاه علوی ۲» به کارگردانی حسن هدایت، به‌دنبال سری اول آن، از جمعه راهی آنتن آی‌فیلم۲ می‌شود.

سریال «کارآگاه علوی ۲» وقایعی را بین سال های ۱۳۲۰ تا ۱۳۳۰ روایت می کند. سری اول این مجموعه، با فاصله‌ زمانی حدود سیزده سال پیش از سری دوم آن، ساخته و پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد نجفی در سری اول و دوم این سریال در نقش کارآگاه علوی ایفای نقش کرده و بازیگران دیگری چون مرحوم فرهاد خانمحمدی، یوسف مرادیان، خسرو دستگیر، محمدرضا عباسی نژاد، ولی اویسی، مصطفی راد، تورج نصر، حسن کاخی، محمد ساربان، ناصر لقایی و... ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه «کارآگاه علوی ۲» هر روز ساعت ۱۸:۰۰ به‌وقت تهران و کابل و ۱۸:۳۰ به‌وقت دوشنبه تاجیکستان، روی آنتن می‌رود و در سه‌نوبت به‌فاصله ۶ ساعت نیز بازپخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تاجیکستان فرهنگ و هنر برنا علوی کارآگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمام نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز می شود و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کینه قدیمی
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • آغاز بیست‌ودومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز