Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@05:39:03 GMT

سه نظامی صهیونیست در جنوب نوار غزه زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۸۳۷۵

سه نظامی صهیونیست در جنوب نوار غزه زخمی شدند

به گزارش تارنمای خبری "فلسطین الیوم"، این سه نظامی صهیونیست در شرق دهستان "عبسان بزرگ" در شرق خانیوس در جنوب نوار غزه زخمی شده اند.

پایگاه عبری زبان "حدشوت" با تأیید خبر زخمی شدن این سه نظامی، اعلام کرد که آنها برای درمان به بیمارستان نظامی "سورکا" منتقل شده اند.

براساس گزارش منابع محلی، نظامیان صهیونیست در کمین گروه های مقاومت در شرق شهر خانیوس و درحالی که بدنبال رد شدن از حصار امنیتی حد فاصل سرزمین های اشغالی و نوار غزه بودند، گیر افتاده اند که در جریان آن این سه تن زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدنبال این اقدام گروه های مقاومت، یگان توپخانه ای رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه بخشی هایی از مراکز دیده بانی و زمین های کشاورزی در شرق خانیوس و دهستان "عبسان بزرگ را هدف حمله قرار داد. صهیونیست های خشمگین همچنین بی هدف  به سوی منازل مسکونی فلسطینی ها آتش گشودند.

شهر قدس در هفته های گذشته به دلیل اقدام رژیم اشغالگر در تخریب منازل در محله های واقع در منطقه حایل میان قدس شرقی و غربی صحنه درگیری تازه ای میان فلسطینیان و نظامیان رژیم صهیونیستی است.

مقامات رژیم صهیونیستی ۳۱ تیرماه گذشته ۷۰ واحد مسکونی در "وادی الحمص" در منطقه "صور باهر" در جنوب قدس اشغالی را تخریب کردند، درحالی که این منطقه بر اساس توافق اسلو که میان سازمان آزادی بخش فلسطین و رژیم صهیونیستی امضا شده تحت مدیریت تشکیلات خودگردان قرار دارد.

دادگاه رژیم صهیونیستی ماه گذشته میلادی به نفع ارتش این رژیم رأی به تخریب منازل فلسطینی‌ها در منطقه "صور باهر" داد.

یکی از بندهای اصلی مذاکرات سازش میان فلسطین و اسرائیل ، تشکیل کشور مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شرقی و بازگشت به مرزهای 1967 است که اسرائیل با احداث شهرک های صهیونیستی در مناطق کرانه باختری و قدس اشغالی تلاش به از بین بردن این مرزها و الحاق سرزمین های فلسطینی به این رژیم دارد.

دولت آمریکا در سال 2018 یکجانبه و بدون توجه به این موضوع و حمایت از صهیونیست ها قدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخت و سفارت خود را از تل آویو به این شهر منتقل کرد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۸۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در درگیری‌های روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

به گزارش ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد دو نظامی کشته شده، گروهبان عیدو اویو ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره کلکادین مهیری ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

امروز همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته سه کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه همچنین اعلام کرد در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه
  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری/ یک نظامی زخمی شد
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای صهیونیست‌ها علیه غزه ادامه دارد
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه