Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک زن پرتغالی به عارضه‌ نادری مبتلا است که او را ۷ برابر پیرتر از حد نرمال نشان می‌دهد. «کلودیا آمارال» تنها چهار ماهه بود که نشانه‌های این عارضه مانند از دست دادن مو‌ها و چروک شدن پوست به سراغش آمد. هنگامی که کلودیا ۱ سال داشت پزشکان تشخیص دادند این کودک به عارضه «پیری زودرس» یا (Progeria) که یک عارضه نادر ژنتیکی کشنده است مبتلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که مبتلایان به این عارضه نادر ژنتیکی تنها ۱۳ تا ۱۴ سال عمر می‌کنند پزشکان به والدین این کودک اعلام کردند که باید به زودی شاهد مرگ کودک خود باشند.

کلودیا هر روز را با حمایت و عشقی که از طرف خانواده و دوستانش دریافت می‌کرد می‌گذراند. اکنون این دختر که سن ۲۰ سالگی خود را تجربه می‌کند با وجود آنکه بر اثر سایش استخوان مفصل ران مکرراً تحت عمل جراحی قرار گرفته، اما اجازه نداده است هیچ یک از مشکلات پزشکی انگیزه او را نابود کند.

کلودیا که اهل شهر «ویزئو» کشور پرتغال است در این باره گفت: "پروگریا یک بیماری است که فرد را ۷ برابر سریع‌تر از حد نرمال پیر می‌کند. برای مثال من اکنون ۲۰ سال دارم، اما این بیماری مرا یک فرد ۱۴۰ ساله نشان می‌دهد. مشکلاتی که افراد در سنین پیری با آن دست و پنجه نرم می‌کنند بر اثر این بیماری در همین سن خود را نشان می‌دهد مانند بیماری‌های استخوانی و ناراحتی‌های قلبی و نظیر آن."

او افزود: "معمولاً میزان مرگ و میر در کودکان مبتلا به پیری زودرس در سنین ۱۴ یا ۱۵ سالگی بیشتر است، اما من از حد متوسط نیز فراتر رفته‌ام. من هرگز احساس نکرده‌ام که دوستان یا سایر افراد رفتاری متفاوت با من دارند. آن‌ها همیشه با من مانند یک فرد معمولی رفتار کرده‌اند بخصوص در مدرسه. من خانواده و دوستانی عالی دارم. فکر و دید مثبت به زندگی و حمایت آنها موجب شده است بتوانم بر این بیماری فائق شوم."

انتهای پیام/

دختر ۲۰ ساله‌ای که ۱۴۰ ساله به نظر می‌رسد!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرتغال وحشتناک ترین ها بیماری دختر پیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟

به گزارش خبرآنلاین از تسنیم، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902305

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • ۴ نفر در ارتباط با پرونده گم‌شدن دختر کلاله‌ای دستگیر شدند
  • تشکر وزیر کشور از نیروهای امدادی برای یافتن کودک گلستانی
  • تشکر وزیر کشور از نیروهای امدادی برای یافتن کودک گلستانی  
  • قدردانی وزیر کشور از نیرو‌های امدادی در یافتن کودک گلستانی
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • جزئیات بیشتر از گم شدن یسنا کوچولو/ دختر ۴ ساله دزدیده شده بود؟