Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:57:26 GMT

مشاور، مجری و ناظر فرودگاه بجنورد مشخص نشده است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۸۶۴۳

مشاور، مجری و ناظر فرودگاه بجنورد مشخص نشده است

علیرضا مصطفی زاده بورا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به همین دلیل، نیاز است تا وضعیت فرودگاه فعلی و اساساً امکان سنجی مکان فرودگاه در این استان به مطالعه گذاشته شود.

وی افزود: به نظر می رسد لازم است وضعیت فرودگاه فعلی و اساساً امکان سنجی مکان فرودگاه در خراسان شمالی به مطالعه گذاشته شود یعنی امکان سنجی مکان فرودگاه به متخصصان مشاوره مکان یابی و طراحی واگذار شود و این اقدامی است که تا کنون انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمهدی رزاز، مدیرفرودگاه بجنرود پیش از این گفته بود که فرودگاه بجنورد فرودگاه خاصی است که در شرایط بحرانی و شش ماه دوم سال توانایی انجام پرواز را ندارد، این فرودگاه مانند معلولی است که از آن انتظارات بی‌جا داریم بلکه باید با آن کنار آمده و واقعیت را بپذیریم.

آمادگی چینی ها برای اجرای خط ریلی مشهد-گرگان

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی درباره اجرای راه آهن مشهد- بجنورد- گرگان گفت: امسال، چینی ها برای اجرای این طرح به صورت فاینانس، اعلام آمادگی کردند اما در برهه ای از زمان، بر سر سود بانکی، عقب کشیدند اما اخیرا اعلام شده که این مشکل حل شده است.

وی افزود: چینی ها، درخواست اجرای پروژه را داده اند و این پروژه در دستور کار دولت هم قرار دارد و اجرایی می شود.

مصطفی زاده بورا با بیان اینکه در این استان، پروژه ریلی جوین اسفراین بجنورد در اولویت است افزود: تمرکز استان بر اجرای فوری خط جوین- اسفراین- بجنورد و شیروان به بجنورد است.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای خط ریلی شیروان -بجنورد به طول ۳۰ کیلومتر، قرار بسته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با بیان اینکه پروژه ریلی اسفراین -بجنورد در مرحله انعقاد قرار داد است افزود: پنج  شرکت ریل کار کشور، به صورت کنسرسیوم، قرار است با مجوز دولت، این خط ریلی را اجرایی کنند.

بر اساس این گزارش، بر اساس قول های مساعد در سفر رئیس جمهوری به خراسان شمالی،  طرح راه آهن جوین - اسفراین و بزرگراه بجنورد - جنگل گلستان تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و بهره برداری می شود.

۷۱۸۵/  ۶۰۴۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران راه و شهرسازی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کمیته مسابقات و داوران فدراسیون هندبال، اسامی داوران، ناظران و همچنین نمایندگان فدراسیون در مسابقات هفته نوزدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های ایران را اعلام کرد که به این شرح است:   * نفت و گاز گچساران - پرواز هوانیروز   داوران: عرفان شکیبا – صلاح الدین کریمیان   نماینده فدراسیون: عبدالصائب نکویی   ناظرفنی: محمد وطن   * صنعت مس کرمان - زغال سنگ طبس    داوران: بهزاد قندی – میلاد زارع   نماینده فدراسیون: کاظم عربی   ناظر فنی: سید حسین حسینی   * سپاهان نوین - گیتی‌پسند اصفهان    داوران: حمید حسین زاده – ایرج حبیبی   نماینده فدراسیون: اردشیر مستاجران   ناظر فنی: علیرضا سلیمانی   * فولاد مبارکه سپاهان - پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد    داوران: حامد دربهانی – افشین خراسانی    نماینده فدراسیون: مجید شجاع   ناظر: سیف الله حیدرپور   * نیروی زمینی شهید شاملی کازرون - فرازبام خائیز دهدشت    داوران: مهدی قالب تراش – محمد علی قاسمی   نماینده فدراسیون: صارم بنکداری   ناظر فنی: بهنام جمشیدی   * آلومینیوم اراک - پیکان خراسان    داوران: جواد یزدانیان – محمد امین رضایی    نماینده فدراسیون: سید مهدی ترابی   ناظر فنی: فرامرز می‌آبادی   مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان، فردا، دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت، برگزار می‌شود.  ­

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند