Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار در جلسه گردشگری برای اجرای دستور ڔئیس جمهور در باره واگذاری۵۰۰ نقطه به تاسیسات گردشگری کشور تاکیدکرد: لیست دقیقی از تمام پروژه‌های نیمه کاره استان تهیه شود و علاوه بر آسیب شناسی و بررسی علت تعویق آن‌ها برای تکمیل این طرح‌ها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ زاد اضاف کرد :  باید برای واگذاری این طرح ها به تاسیسات گردشگری به منظور ایجاد رونق گردشگری در استان تلاش شود.

فرخ زاد افزود: استان قزوین دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است و پتانسیل بالایی در این زمینه دارد، شهرداری‌های استان هم کم و بیش در این زمینه ورود کرده اند، پل معلق آوج و کوچه باغ‌های دانسفهان از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

اوخاطر نشان کرد: تاسیسات گردشگری موارد زیادی را از جمله مجتمع‌های بین راهی، خانه‌های بوم گردی و هتل ها  شامل می‌شود لذا ضروری است در جلسات آتی تمام این موارد سازماندهی وطبقه بندی شوند و بر اساس اولویت مورد بررسی قرار گیرند.

معاون عمرانی ادامه داد: اطلاعات دقیق به طور واضح و شفاف گردآوری شده و در اختیار سرمایه گذاران در این زمینه قرا گیرد.

انتهای پیام/ک

جلسه گردشگری استان قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۸۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خزائلی اظهار کرد: این دو رویداد با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آئین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آئین کهن پنجاه به در خواهد بود.

او افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولاً با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گستردۀ علاقمندان به آئین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

کد خبر 6095062

دیگر خبرها

  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد