Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@19:26:59 GMT

اجرای طرح «محله‌های اسلامی» در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۹۱۳۷

اجرای طرح «محله‌های اسلامی» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی دیابی،معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان شب گذشته 9 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی از رویکردهای مهم فرهنگی سپاه در شهرهای استان است اذعان کرد: استان سمنان درزمینهٔ اجرای برنامه کاهش آسیب‌های اجتماعی در محله‌های اسلامی بسیار موفق عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به اینکه همایش استانی قرارگاه شهید شاطری طرح محله‌های اسلامی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در راستای تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر اعضای مردمی قرارگاه شهرستانی شهید شاطری (محله‌های اسلامی) در حال برگزاری است افزود: برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت قرارگاه استانی شهید شاطری (طرح محله‌های اسلامی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی) در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی با قوت استمرار می‌یابد  که شورای محله‌های اسلامی در نقاط آسیب‌پذیر شهر استان سمنان تشکیل‌شده است.

به گفته دیابی همایش دوروزه استانی قرارگاه شهید شاطری طرح محله‌های اسلامی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور هیئت‌رئیسه سپاه استان، فرماندهان و اعضای قرارگاه شهید شاطری سطح استان و حضور سردار حاج ابراهیم عظیم پور مسئول سابق قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران در سمنان در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار با مدیرعامل و اعضای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا-موسسه امین در آذربایجان غربی، بیان کرد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.   وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.   عطائی اضافه کرد: راه وشهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

دیگر خبرها

  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • بهره برداری بیش از ۳۰۰ طرح محرومیت زدایی آبفای گیلان
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم