Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@22:33:34 GMT

درخواست پمپئو برای سفر به تهران جنگ روانی است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۹۳۸۸

درخواست پمپئو برای سفر به تهران جنگ روانی است

به گزارش جماران؛ یک نماینده مجلس در واکنش به اعلام آمادگی پمپئو برای گفت‌وگو با مردم ایران، گفت: شخصی که غذا و دارو را برای ما تحریم کرده می‌خواهد با ایران صحبت کند در حالیکه مردم ایران حرفی با این شخص ندارند.

حشمت‌الله فلاحت پیشه درباره اظهارات اخیر مایک پمپئو درباره این که قصد سفری به تهران را داشته باشد اما به او از سوی ایران اجازه‌ای داده نشده است،گفت: پمپئو در قالب جنگ روانی عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که طراح جنگ روانی در آمریکا پمپئو است که امروز سردرگمی برای این کشور به وجود آورده عنوان کرد: جالب است شخصی که غذا و دارو را برای ما تحریم کرده می‌خواهد با ایران صحبت کند! مردم ایران حرفی با این شخص ندارند.

وی خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه ایالات متحده به دنبال جنگ سرد است و طبیعتا مردم ایران بهتر از هرکسی می‌دانند فشارهایی که بر زندگی‌شان است از جانب چه کسی وارد می‌شود، آیا چنین شخصی مشروعیت دارد که با ملت ما مذاکره کند؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پمپئو در قالب جنگ روانی این موضوع را دنبال می‌کند و چون این درخواست در چارچوب جنگ روانی شکل می‌گیرد، هیچ وقت از سوی ایران پاسخی نخواهد شنید.

وی درباره سفر یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان نیز بیان کرد: بن علوی حامل پیام از سوی آمریکا نبود اما این کشور به طور طبیعی به دنبال یک خط امنیت و یک علامت مثبت در منطقه است. سفر وی برای تنش زدایی صورت پذیرفت.

فلاحت پیشه افزود: حتما لازم نیست وقتی سفرهایی از سوی کشورهای غرب و جنوب خلیج فارس صورت می‌گیرد برای این باشد که پیامی را از سوی آمریکا آورده باشند، این بار پیامی که آمد مثبت و برای تقویت خط تنش‌زدایی بود.

وی درباره این‌که آیا شرایط منطقه به گونه‌ای است که به درگیری میان ایران و ایالات متحده بینجامد گفت: آمریکا به طور طبیعی نگران شکل گیری یک جنگ اتفاقی است اما باید گفت برای این جنگ راهبری وجود ندارد.

فلاحت پیشه تاکید کرد: همان‌گونه که راهبرد ایران و آمریکا مذاکره نیست جنگی هم بین‌شان شکل نخواهد گرفت. امروز دغدغه ایالات متحده شکل گیری جنگی اتفاقی است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال محمدجواد ظریف مایک پمپئو حشمت الله فلاحت پیشه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی

به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت تکریم عینی و عملی مراجعان و ارائه خدمت شایسته به مراجعان علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه ۱۴ نفر از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران پاسخگوی مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان بودند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کردند و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی آنها، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را برای رفع آنها صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

در جریان ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران، شخصی با مراجعه به رئیس کل دادگستری استان تهران مدعی شد که خودرویی را به شخصی فروخته و برای فک و تعویض پلاک به پلیس راهور مراجعه داشته، اما به این شخص اعلام شده که امکان انجام این اقدام عملی نیست.

القاصی پس از استماع اظهارات این شخص با توجه به گزارشات واصله و مشابه، به قائم مقام دادگستری کل استان تهران دستور داد تا ضمن هماهنگی با پلیس راهور علل عدم فک و تعویض پلاک وفق بخشنامه صادره را بررسی و در اسرع وقت نسبت به حل آن در جهت تسریع در کار مردم اقدام کند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳