Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:51:56 GMT

کشف بیش از ۸۳ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۹۵۰۰

کشف بیش از ۸۳ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان،  سرهنگ ایرج خانی پور  افزود: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار کالای اساسی و عمومی مردم توسط یک محتکر سریعاً‌ موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

وی تصریح کرد : با کار اطلاعاتی صورت گرفته یک انبار احتکار کالا در شهر زنجان شناسائی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی و با همکاری بازرسان اداره صنعت و معدن از این انبار بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان اظهار داشت: ماموران موفق شدند در بازرسی از این انبار کالا در مجموع ۸۳ هزارو ۱۰۴ لیتر روغن موتور و ضد یخ ، احتکار شده کشف کنند.

خانی پور با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی روغن موتور و ضدیخ احتکار شده بیش از ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می کند.

کشف ۱۰۲ راس گوساله وگوسفند قاچاق در زنجان

رئیس پلیس آگاهی استان  زنجان گفت: ماموران انتظامی استان زنجان۱۰۲ راس گوساله و گوسفند قاچاق کشف و ضبط کردند. 

سرهنگ جعفر رحمتی افزود: ماموران انتظامی استان زنجان۱۰۲ راس گوساله و گوسفند قاچاق کشف و ضبط کردند. 

وی اظهار کرد:  این دام های قاچاق  از ۲ دستگاه کامیون در اتوبان زنجان به تبریز کشف شد و ارزش این کشفیات ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال است. 

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت:  ۲ نفر هم در این خصوص دستگیر شدند. 

کد خبر 4681945

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق فرماندهی انتظامی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان