Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@18:25:08 GMT

برگزاری ۳۸ گفتمان «با موضوع ازدواج آسان» در سمنان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۹۵۴۷

برگزاری ۳۸ گفتمان «با موضوع ازدواج آسان» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری،مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان صبح امرو ز10 مرداد در نشست بررسی برنامه‌های فرهنگی ویژه هفته ازدواج با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج و سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: در طول این هفته ۲۳ گفتمان دینی با موضوع ازدواج در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود که هرکدام دست‌کم ۵۰ نفر شرکت‌کننده را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۱۵۰ نفر مخاطب این گفتمان‌های خواهند بود که در شاهرود پنج گفتمان، گرمسار سه گفتمان، بیارجمند یک گفتمان، سمنان چهار گفتمان، مهدی‌شهر سه گفتمان، دامغان چهار گفتمان و میامی نیز سه گفتمان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه در این گفتمان‌ها از اساتید برجسته و کارشناسان اهل‌فن با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان، آگاهانه و پایدار بهره‌گیری می‌شود، افزود: مسائل مرتبط با ازدواج آسان، همسریابی از دیدگاه دین اسلام، محبت و رسم زندگی مشترک، احترام در زمره موضوعاتی است که در این گفتمان‌ها مطرح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته ازدواج از ۱۲ تا ۱۸ مرداد و به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برنامه‌ریزی شده یاداور شد: دیگر برنامه تبلیغات اسلامی استان سمنان در تمام‌روزهای هفته ازدواج استقرار مشاوره مذهبی و ازدواج در سطح ادارات هشت‌گانه تبلیغات اسلامی سطح استان است که هم استانی‌های عزیز می‌توانند برای استفاده رایگان از این مشاوره‌ها به تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

شکری  متذکر شد: ۱۵ کارگاه آموزشی هم با موضوع توانمندسازی مهارت‌های زندگی و ازدواج آسان به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در سطح شهرستان‌های تابعه این اداره کل برگزار می‌شود.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن گفتمان ازدواج سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • کارگران عامل مهم توسعه اقتصادی کشور هستند
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند