Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی گفت: اجازه نمی‌دهیم دشمن از داشته‌های ما استفاده کند، فعالیت موکب قشقایی زیر بیرق ائمه و اهل‌بیت(ع) صحیح بوده و برای حفظ جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی» امروز (پنج شنبه ۱۰ مرداد) در دیدار اعضای هیئت‌امنای موکب حضرت ابوالفضل(ع) قشقایی‌های ایران در کربلا که در سالن جلسات صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد، به وظایف صداوسیما اشاره کرد و اظهار داشت: اسلامیت، نخستین انتظاری است که نظام اسلامی از ما دارد و باید به آن عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس بابیان اینکه در چهل سال گذشته در بخش‌های مختلف ضعف‌هایی وجود داشته که امید است در گام دوم انقلاب بتوانیم نقاط قوت خود را بیشتر کنیم، افزود: لازمه تقویت نقاط قوت‌ها هم‌افزایی و گفت‌وشنودها است.

 

وی با اشاره به اینکه خورشید خیراندیشی هرروز در فارس طلوع می‌کند، تصریح کرد: ترویج بی‌بدیل این فرهنگ یکی از رسالت‌های مهمی بوده که بر عهده استان فارسی‌ها است.

 

این مقام رسانه ای، کشور ایران را رنگین‌کمانی از اقوام دانست و عنوان کرد: هنگامی‌که تاریخ ایران را می نگیریم متوجه می‌شویم که همه عشایر بوده‌اند که به چند قسم تشکیل‌شده‌اند اما نام ایران همه آنان را به گرد یکدیگر جمع کرده که اوج این وطن‌دوستی را در دوران دفاع مقدس دیده‌ایم.

 

سهرابی در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع قومیت‌ها نقطه قوتی برای کشور است که اگر هوشمندانه از آن استفاده کنیم قطعاً می‌توانیم بهره بگیریم اما اگر بهره‌گیری به نحو احسنت و هوشمندانه انجام نشود می‌تواند به‌عنوان یک خطر محسوب شود.

 

وی با تأکید بر اینکه دشمنان بانفوذ کردن در بین قومیت‌ها به دنبال تفرقه هستند، ادامه داد: دشمنان به دنبال گرفتن فرهنگ عاشورا و انتظار از ما هستند، ‌اما انجام فعالیت‌های دینی و مذهبی با محوریت امام حسین(ع) قطعاً تلاش‌های دشمنان را  ناکام خواهد گذاشت.

 

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس بیان داشت: در این عصر برای پاسداری از ایران و اسلام که امام(ره) مبلغ آن بود وظیفه بزرگی را بر دوش داریم و باید این را حفظ کنیم چراکه حفظ اسلام حفظ تمامیت اراضی ایران است.

 

وی عنوان کرد: اجازه نمی‌دهیم دشمن از داشته‌های ما استفاده کند، فعالیت موکب قشقایی زیر بیرق ائمه و اهل‌بیت(ع) صحیح بوده و برای حفظ جامعه است.

 

سهرابی تصریح کرد: در رادیو و تلویزیون محلی به‌جای موسیقی پاپ باید از موسیقی‌های محلی استفاده شود چراکه تلویزیون‌های محلی برای نشان دادن سنت‌های محلی تشکیل‌شده است، رسالت ما نیز پرداختن به قومیت‌ها به نحو صحیح است.

 

 

پایان پیام/663

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اوقات فراغت روزنامه کانون های مساجد خراسان جنوبي اردبیل حج روزنامه ها مسجد اهدای خون ایل قشقایی قشقایی صدا و سیمای مرکز فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • فراشبند با ۳۷ میلی متر باران، رکورد دار بارش‌ها
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • فعالیت سامانه بارشی در فارس
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق