Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@13:37:31 GMT

آموزش رنگ کردن کاشی های آشپزخانه

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۰۰۶۹

آموزش رنگ کردن کاشی های آشپزخانه

خبرگزاری آریا -
آیا کاشی های آشپزخانه شما قدیمی شده است و دوست دارید تغییر و تحولی در آشپزخانه خود ایجاد کنید. به غیر از تعویض کاشی های خود می توانید آن ها را رنگ کنید.
قبل از شروع کار تمام سطح کابینت را با پلاستیک یا سفره یکبار مصرف بپوشانید روی گاز سینک و ... سپس با چسب پلاستیک را بچسبانید که تکان نخورد و رنگ به اطراف آن زده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




تمام سطح کابینت را با پلاستیک بپوشانید و با چسب آن را بچسبانید
سپس کاشی ها را با مواد شوینده و دستمال مرطوب بشویید که هیچ گونه چربی و گرد و غباری روی کاشی ها باقی نماند.

کاشی ها را با مواد شوینده و دستمال مرطوب بشویید
بعد از آن با سمباده 220 روی کاشی ها بکشید تا چیزی روی کاشی ها باقی نماند. و رنگ به خوبی روی کاشی ها بشیند. و دوباره با دستمالی مرطوب روی کاشی ها بکشید تا گردی روی کاشی ها باقی نماند.

با سمباده روی کاشی ها بکشید
در این مرحله با قلم مو کاشی ها را پرایمر اپوکسی با کیفیت بزنید. انتخاب پرایمر مناسب و باکیفیت برای کاشی های بهترین نتیجه را بدست می آید.

با قلم مو کاشی ها را پرایمر اپوکسی با کیفیت بزنید
بعد از زدن پرایمر دوباره با سمباده نرم روی کاشی ها بکشید تا سطح کاشی ها صاف شود و با پارچه مرطوب روی سطح کار بکشید. الان کاشی های شما آماده رنگ زدن شدند.

بعد از زدن پرایمر دوباره با سمباده نرم روی کاشی ها بکشید
یک ظرف تمیز را آماده کنید یک لاتکس با کیفیت بالا را انتخاب کنید و روغن یا رنگ اپوکسی را انتخاب کنید که به درستی به سطح کاشی های خود برسد.
اپوکسی بیشتر با دوام تر و مناسب برای کاشی های سرامیکی در اطراف سینک یا کف آشپزخانه شما است.

از رنگ اپوکسی برای کاشی ها استفاده کنید
از یک قلم موی کوچک برای رنگ زدن لبه های کار استفاده کنید و از غلتک برای بقیه مناطق که بزرگتر هستند استفاده کنید.

از یک قلم موی کوچک برای رنگ زدن لبه های کار استفاده کنید
چندین لایه رنگ روی کاشی ها بزنید. به جای استفاده از یک پوشش ضخیم، بهتر است صبور باشید و چندین لایه نازک روی سطح کار بزنید اجازه بدهید یک لایه خشک شود سپس لایه جدید را بزنید.

صبور باشید و چندین لایه نازک روی سطح کار بزنید
نکته:
قبل از رنگ زدن برای جلوگیری از رنگی شدن دست هایتان دستکش دستتان کنید.
گردآوری: بخش اسرارخانه داری بیتوته

فرصت هایی طلایی برای سفر
بلیط های ارزان و زیر قیمت بازار بخرید
عمل جراحی هموروئید با لیزر بدون درد
هر آن چیزی که برای ارتودنسی باید بدانید
آیا می خواهید به کانادا مهاجرت کنید
اصلاح فرم استخوان ها
تجریه یک لیوان آب خنک
کیکتو آنلاین طراحی کن و سفارش بده
جدیدترین متدهای آرایشی ویژه تهرانی ها
درخواست وکیل ملکی با مشاوره رایگان
شیک ترین شومیزهای زنانه
بازسازی انگشتان آسیب دیده

تازه ترین مطالب خانه داری(شستشو، نظافت، لکه گیری، نکات آشپزی، هنر در خانه، مهارتهای زندگی و...) سایر مطالب خانه داری
آموزش رنگ کردن لباس تیره

مدل تزیین بادکنک

آموزش تصویری ساخت جای وسایل خیاطی با نمد

کاربردهای نمک در زندگی

تزیین لواشک عروس

مدل کیک تولدهای جالب بچه گانه

تزیینات جدید حمام عروس

روش های نگهداری بامیه

دکوراسیون و چیدمان جهیزیه عروس

کیک با تم های تولد

راهنمای تمیز کردن سرامیک

آموزش رنگ کردن کاشی های آشپزخانه
سایر مطالب خانه داری

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان

یک پژوهشگر مسائل نظامی در ویدئویی تحلیلی اظهار داشت عملیات وعده صادق توانست سامانه پدافندی و رادرای مشترکی میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی را به چالش بکشد و با عبور از چهار لایه پدافندی به اهداف موردنظر خود اصابت کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  «سید پژمان امین مدنی»، کارشناس مسائل نظامی در ویدئویی تحلیلی به تشریح دلایل ناکارآمدی سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی در خلال عملیات «وعده صادق» و ابتکاری که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جریان این عملیات به کار بست، پرداخت.

 

.

 


امین مدنی ضمن اشاره به روند در حال شکل گیری پدافند مشترک میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی به رهبری آمریکا در منطقه، به  تبیین دلایل شکست سامانه های پرهیاهوی  پدافندی رژیم صهیونیستی در خلال عملیات وعده صادق پرداخت و گفت: آمریکا سعی کرد سیستم پدافندی مطلوب خود در منطقه را ایجاد نماید. سامانه پدافندی مدنظر آمریکایی ها چندین لایه داشت اما ایران توانست تا در جریان عملیات وعده صادق، از تور پدافندی این سامانه های راداری قدرتمند عبور کند.

این کارشناس مسائل نظامی به تشریح لایه های مختلف پدافند مستقر در آسمان سرزمین های اشغالی پرداخت و در تبیین نحوه عملکرد لایه های مختلف پدافندی رژیم صهیونیستی گفت: سیستم پدافندی صهیونیست ها از چهار لایه تشکیل شده است که عبارتند از:
نخست؛ پدافند برد بلند: که برای موشک های بالستیک تهیه شده است و خارج از جو با استفاده از نیروی جنبشی با کلاهک موشک بالستیک درگیر می شود؛

دوم؛ پدافند آرو 2 و 3: که در لایه ی دو و سه هزار کیلومتری با مهاجمین برخورد می کند که تکنولوژی آن از آمریکا گرفته شده و رژیم صهیونیستی آنها را ارتقاء داده است؛

سوم؛ فلاخن داوود: که در بردهای کوتاه تری نسبت به آرو 2 و 3 استفاده می شوند؛

و چهارم یا مرحله ی نهایی گنبد آهنین است که برای موشک های برد کوتاه بهره برداری می شود که در عملیات فعلی از این سامانه بهره گیری نشد و تنها ممکن است که این سامانه با کلاهک های بارشی موشک های سپاه برخورد کرده باشند.

امین مدنی با اشاره به اذعان رسانه های صهیونیستی به اصابت پهپادها و موشک های ایرانی به پایگاه های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله نواتیم گفت: در شب عملیات وعده صادق، چتر پدافند هوایی آمریکا و متحدان غربی بر روی سرزمین های اشغالی و به ویژه مناطق حفاظت شده مانند پایگاه نواتیم به شکل چشمگیر و گسترده ای فعال بود، با این حال اصابت موفق پهپادها و موشک های ایرانی به این پایگاه نشان از موفقیت آمیز بودن عملیات 14 آوریل دارد.
 

فیلم| اگر جنگ فراگیر شود پدافند اسرائیل از کار می‌افتدموشک‌های سپاه از 5 لایه سامانه پدافندی اسرائیل عبور کرد




وی در ادامه افزود: در منطقه ما سیستم های راداری مختلفی وجود داشت که در این عملیات به آزمایش گذاشته شد و با استفاده از اطلاعات راداری مشترک سعی کردند با پهپادها مقابله کنند. ما در جریان عملیات وعده صادق نشان دادیم که می توانیم حتی بعد از این عملیات، عملیات های وسیع تری که به نابودی سامانه های راداری بینجامد دست بزنیم اما در برهه کنونی از این اقدام صرف نظر کردیم.

سید پژمان امین مدنی در بخش پایانی این ویدئوی تحلیلی اظهار داشت: ایران هیچگاه روی سیستم پدافندی خود مانور نداده است، چرا که ما به سبب وسعت بالای جغرافیایی و ویژگی های توپوگرافی کشورمان همچون وجود کوه ها و مناطق مرتفع، مزیت خود را بر روی حوزه های آفندی متمرکز کرده ایم و این مسئله به وضوح در راهبردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران با هدف ایجاد بازدارندگی نمایان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • ساخت نازک‌ترین ورقه طلای جهان با ضخامت یک اتم
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • (ویدئو) مرگ جوجه‌ پنگوئن‌های امپراتور در پی ذوب بی‌سابقه یخ در قطب جنوب
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ