Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد هنگام سفر، اقامت هست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پینورست، اجاره ویلا و اجاره سوئیت مبله به همین راحتی‌ها نیست. همیشه یک نفر هست که وقتی همه به فکر بستن چمدان‌هایشان یا مرتب کردن موهایشان یا شارژ کردن گوشی‌هایشان هستند، به فکر چیزهای مهم‌تر است.

اگر شما همان یک نفری باشید که نگران این چیزهاست، دائم دل‌شوره خواهید داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«نکنه برسیم و ببینیم همه‌چی داغونه و پولمون هم رفته باشه؟». «نکنه سفر کوفتمون بشه.».

«شب قراره کجا بخوابیم؟». «اون‌جا امنه؟». «می‌شه به طرف اعتماد کرد؟». «سرمون کلاه نره؟». «تخت‌خواب‌هاش کافیه؟ ملحفه‌ها تمیزه؟». «اگه دروغ گفته بود می‌تونم بیعانه رو پس بگیرم؟».

موقعی که این سوال‌ها از ذهنتان می‌گذرد، مجبورید لبخند بزنید و وانمود کنید که در کل سفر سرحالید، ولی واقعاً سرحال نیستید. وقتی همه به منظره‌های جاده خیره شده‌اند، شما نگران این هستید که: «چرا مالک ویلا جواب نمی‌ده؟ نکنه ویلاش رو به یکی دیگه داده باشه؟ نکنه پول اضافه‌تر بخواد؟»

ما همیشه برای سفر نقشه نمی‌کشیم. بعضی وقت‌ها سفر پیش می‌آید

بعضی سفرها دیگر این‌قدر فوری پیش می‌آیند که اصلاً نمی‌شود برنامه‌ریزی کرد. یکدفعه برایتان یک مصاحبه‌ی کاری در تهران پیش آمده. برای اجاره روزانه خانه در تهران (شهر به این شلوغی) واقعاً در یک روز چه کار می‌شود کرد؟

یکدفعه مجبور هستید به عیادت یکی از آشناها در بیمارستان بروید. اصلاً یکدفعه تصمیم گرفته‌اید بروید استادیوم آزادی و بازی تیم محبوبتان را از نزدیک ببینید. زمانی نمانده باید از چه کسی پرسید؟

باید برای اجاره آپارتمان مبله چه کرد؟ ممکن است در همین موقع‌ها دوستانتان که به این‌جور چیزها وارد هستند، اصلاً جوابتان را ندهند. هر چقدر هم گوگل سرچ می‌کنید، هیچ چیز به درد بخوری پیدا نمی‌شود. نمی‌دانید باید به چه کسی اعتماد کرد....

برای اجاره ویلا و آپارتمان مبله نباید به واسطه‌های غیرقانونی اعتماد کرد

اگر فقط نیت‌تان تفریح کردن باشد، ممکن است همین ابتدای کار بی‌خیال سفر شوید. ممکن است فکر کنید به دردسرش نمی‌ارزد. این تعطیلات هم در خانه می‌مانید یا نهایتاً یک مسافت کوتاهی می‌روید و برمی‌گردید.

یا ممکن است دلتان را به دریا بزنید ولی عاقبت یکی دو شب آواره شوید. یا مجبور شوید لحظه‌ی آخر با هزینه‌ی بالا به زحمت اتاقی نامناسب کرایه کنید.

بعضی‌ها تن به این شرایط نمی‌دهند. اگر بحث خانواده و امنیت مطرح باشد، برای اجاره روزانه خانه، باید دلشان قرص باشد. باید خیال‌شان تخت تخت باشد تا راضی به سفر بشوند. باید تصویر جایی که می‌روند را از قبل دیده باشند، باید با خود مالک صحبت کرده باشند (نه با واسطه) و باید شرایطی وجود داشته باشد که در صورت بروز مشکل همه‌چیز به خوبی حل و فصل شود.

پینورست؛ راه حل آنلاین اجاره روزانه ویلا و آپارتمان مبله

وبسایت پینورست با خدماتی که به میزبان‌ها و مهمان‌ها ارائه می‌دهد، تبدیل به راه حلی آسان و به صرفه شده.

در پینورست به راحتی می‌توانید بین آگهی‌های مختلف جستجو کنید، و با کمک تیم پشتیبانی با خیال راحت راهی سفر شوید. با پینورست کمتر هزینه می‌کنید و خدمات بیشتری دریافت می‌کنید.

با پینورست می‌توانید ویلاها را با چشم باز و از چندماه قبل‌تر رزرو کنید یا به صورت فوری دنبال اقامتگاهی برای همین امشب بگردید.

تا شما تایید نکنید که کلید واحد را گرفته‌اید و همه‌چیز طبق روال است، مبلغ واریزی به حساب میزبان نمی‌رود. با گارانتی پرداخت پینورست هم میزبان و هم مهمان دلشوره‌هایشان کم می‌شود.

حالا که دغدغه‌ای وجود ندارد می‌توانید نگاهی به نقشه‌ی ایران بیندازید و ببینید چقدر شهر هست که تا به حال بهشان سفر نکرده‌اید.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجاره ویلا اجاره خانه در تهران اجاره آپارتمان مبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از بازی امروز استون‌ویلا مقابل ‏برایتون به نظر می‌رسید شانس تیم اونای امری برای کسب سهمیه ‏چهارم لیگ قهرمانان بسیار بالا است. ‏

ولی در دیدار امروز استون ویلا مقابل برایتون گلی که ژوائو پدرو در ‏دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد محاسبات ‏سهمیه در لیگ برتر پیچیده شود. تاتنهام که حریف اصلی استون‌ویلا ‏است و در حال حاضر در رتبه پنجم قرار دارد حالا امید زیادی برای ‏رسیدن به تیم اونای امری دارد. ‏

مساله اینجا است که با وجود تفاوت هفت امتیازی تاتنهام با ‏استون‌ویلا آنها دو بازی کمتر دارند و در صورت پیروزی در دو بازی ‏عقب‌مانده‌شان می‌توانند به یک امتیازی ویلا برسند. ‏

تاتنهام در حال حاضر 34 بازی انجام داده و تعداد بازی استون‌ویلا ‌‏36 است. اگر تاتنهام هر دو بازی عقب‌مانده را با پیروزی پشت سر ‏بگذارد به یک امتیازی استون‌ویلا می‌رسد و همه چیز به دو بازی آخر ‏دو تیم کشیده خواهد شد. ‏

استون ویلا تا پایان فصل دو بازی دیگر در پیش دارد: تیم اونای امری ‏ابتدا در خانه به مصاف لیورپول می‌رود و در هفته آخر مهمان ‏کریستال پالاس است. ‏

تاتنهام اولین بازی عقب‌مانده‌اش را امروز مقابل لیورپول در آنفیلد ‏برگزار کرده و سپس در خانه میزبان برنلی است. دو بازی آخر تاتنهام ‏که تکلیف سهمیه چهارم لیگ قهرمانان را مشخص می‌کند مقابل ‏منچسترسیتی و شفیلدیونایتد است. ‏

حالا اونای امری و استون ویلا همه نگاه‌شان را به بازی امشب تاتنهام ‏و لیورپول دوخته‌اند. اگر تاتنهام به پیروزی برسد هیجان در استون ‏ویلا به اوج خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • رفع تعهد ارزی مانع صادرات صنایع کنسرو
  • با اجرای قانون «ساماندهی بازار زمین» التهابات در بخش مسکن کاهش می‌یابد
  • ۶۰ درصد صندلی‌های دور دوم مجلس به صورت الکترونیک انتخاب می‌شود
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • موتور چلسی در انتهای فصل روشن شد/ شکست استون ویلا به نفع تاتنهام+ فیلم
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی برگزار شد