Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت "۲۶ سپتامبر" وابسته به وزارت دفاع دولت مستقر در صنعا، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت وابسته به انصار الله در مراسم اختتامیه دوره‌های نظامی تخصصی در حوزه امنیت نظامی اظهار کرد: خون قربانیان حمله بازار آل ثابت در منطقه قطابر در استان صعده و دیگر قربانیان حملات ائتلاف عربی ضد یمن هرگز پایمال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العاطفی با اشاره به عملیات‌های ائتلاف عربی به رهبری عربستان علیه یمنی‌ها، تعهد داد جنایات دشمن در حق  غیرنظامیان یمنی توسط نیروهای دلاور یمنی، کمیته‌های مردمی و مردم یمن در هم شکسته خواهند شد.

این مسؤول انصار الله در ادامه ائتلاف عربی را مسؤول پیامدهای جنایاتی دانست که از حدود پنج سال قبل مرتکب می‌شود.

او گفت: یگان موشکی و پهپادی انصارالله به یک نیروی بازدارنده استراتژیک تبدیل شده و دستاوردهای بزرگی تا عمق خاک دشمن داسته است. نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن این دستاوردها را به دلیل تجربه، اراده و پافشاری بر پیشرفت و به روز رسانی خود برای مقابله با متجاوزان و تحقق حاکمیت ملی به دست آوردند.

العاطفی تعهد داد تا زمانی که دشمن به اقدامات متجاوزانه و محاصره خود ادامه دهد، نیروهای دشمن حملات ویژه و غافلگیرکننده بیشتری را در عمق خاک خود دریافت کنند.

جنبش انصارالله نیروهای عربستانی را به آغاز حمله‌ای به بازار آل ثابت با ۱۴ کشته از جمله پنج کودک متهم کرد. این در حالی است که ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان مدعی است انصارالله در این حمله دست داشته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که هر پایگاه یا سرزمینی که تجاوز به یمن از آنجا آغاز شود، در چارچوب گسترش صحنه عملیات و بانک اهداف، به هدف راهبردی و حیاتی برای نیروهای یمنی تبدیل و عمق و مناطق دارای اهمیت اقتصادی هدف قرار خواهد گرفت.

«علی القحوم» امروز چهارشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، خواستار توجه دشمنان به پیامدها و رویکردهای خصمانه و پند گرفتن از تجاوزات ۹ سال گذشته به یمن شد تٔکید کرد که معادلات و و توازن قوا تغییر کرده است.

وی با بیان اینکه مزدوران هیچ آرامشی ندارند، خطاب به آنها گفت: اگر برگ برنده بودید، طی ۹ سال گذشته ارزش داشتید، اما نتیجه شرط بندی بر روی مزدوران، باخت است.

القحوم در ادامه پیام خود تاکید کرد که دستیابی به صلح و اجرای آن به نفع یمن، عربستان سعودی، امارات و کل منطقه و تحقق امنیت و ثبات است.

این مقام ارشد یمنی با بیان اینکه صلح به تنش‌ها پایان می دهد و گسترش دایره منازعه را محدود می کند، براولویت دادن و توسعه منافع مشترک و تغییر مسیر از خصومت به دوستی تأکید کرد چرا که خیر و منفعت عمومی در این خواهد بود.

کد خبر 6093927

دیگر خبرها

  • مقام انصارالله: ایران حیثیت اسرائیل را از بین برد
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • رسانه عبری: ریاض اسرائیل را درباره هر حمله به رفح تهدید کرد
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • شکست ائتلاف ضدایرانی
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • هر پایگاه یا سرزمینی که از آن به یمن حمله شود، هدف قرار می‌گیرد