Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی پوشان بازیکنان قرضی زیادی در سراسر تیم های اروپایی دارند.

طرفداری- ژوزه مورینیو، سرمربی سابق باشگاه چلسی معتقد است که آبی پوشان نباید نگران محرومیت از نقل و انتقالات باشند چرا که بازیکنان قرضی زیادی دارند که می توانند به کمک تیم بیایند.

به نقل از اسکای اسپورتس، سرمربی پرتغالی در این خصوص گفت:

وضعیت به این بستگی دارد که شما از آکادمی چه می خواهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم هر مربی ای در دنیا عاشق کار کردن با پسران آکادمی است. سوال این است که محصول آکادمی چیست و آیا می تواند باعث بهبود تیم شود؟ به نظرم چلسی در این مورد باشگاه ویژه ای است. یک مثال می زنم. چلسی به یک مدافع میانی نیاز دارد. کورت زوما! شما نیاز به خرید بازیکن و صرف کردن بودجه ندارید زیرا یک مدافع در اختیار دارید. او قهرمان لیگ برتر انگلیس شده و  برای چلسی، استوک سیتی و اورتون در لیگ برتر و تیم ملی فرانسه بازی کرده است. او هم اکنون بازیکن قرضی است. در چه موردی شما می توانید بازیکن بهتری از او بخرید؟ شما در حال حاضر او را در اختیار دارید. شما یک مهاجم نیز احتیاج دارید. تامی آبراهام در اختیار شماست! تامی باشگاه را می شناسد و در واقع محصول چلسی است. او نیز قرض داده شد و البته در لیگ برتر بازی کرده و در استون ویلا به خوبی خود را اثبات کرده است. بفرمایید او در اختیار شماست. آیا نیازی به خرید یک مهاجم جوان دارید؟ خیر. چلسی همیشه به دلیل داشتن تعداد زیاد بازیکنان قرضی مورد انتقاد واقع شدهاست ولی اکنون آنها به باشگاه می توانند بیایند زیرا شما نمی توانید خرید کنید. آنها جوابگو هستند. بنابراین فکر نمی کنم چلسی (بابت محرومیت) مشکلی داشته باشد. تنها مشکل، از دست دادن بازیکنان ستاره مانند ادن هازارد است. به جز آن، مشکلی دیگر نمی بینم.

وی همچنین در خصوص انتخاب فرانک لمپارد در چلسی تصریح کرد:

زمان نشان خواهد داد شرایط چگونه پیش خواهد رفت. برایم آسان است که فرانک تمجید کنم زیرا او را دوست دارم و می دانم به مربی فوق العاده ای تبدیل خواهد شد. به نظرم فرانک پتانسیل تبدیل شدن به یک مربی بزرگ را دارد و خوشحالم چنین حسی راجع به او دارم. حس می کنم او عاشق کارش است و این مهم ترین مسئله است و به همین دلیل اکنون فرانک مربی چلسی است و برایش بهترین ها را آرزو می کنم. به هر حال زمان نشان می دهد عملکردش چگونه خواهد بود و در سال های بعد خواهیم دید چه پیش می آید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از تفاهم اولیه شفاهی رضا درویش مدیرعامل با اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی سرخپوشان پایتخت در حال تنظیم قرارداد جدید برای تمدید است.

از این رو درویش با ارسال این قرارداد به واحد حقوقی خواستار بررسی آنها و همچنین تعیین مبلغ قابل توجیه برای حفظ مرد برزیلی شده است. طبق توافق باشگاه پرسپولیس و اوسمار ویه‌را، پس از انتخاب این مربی به‌عنوان سرمربی جدید سرخپوشان، یک متمم جدید به قرارداد او اضافه شد که طی آن مبلغ پایه قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری اوسمار بدون تغییر باقی ماند، اما آپشن‌های جدیدی به قرارداد این مربی برزیلی اضافه شده است.

بر اساس این آپشن‌ها در صورت قهرمانی پرسپولیس در هر یک از جام‌ها مبلغ ۴۰ هزار دلار، برای هر برد بیرون از خانه هزار دلار و برای هر برد خانگی ۵۰۰ دلار به‌عنوان پاداش به اوسمار ویه را تعلق خواهد گرفت.

حالا باشگاه پرسپولیس در نظر دارد کمتر از ۳۰۰ هزار دلار برای فصل آینده در اختیار ویه‌را قرار دهد اما ویه‌را بعید است با این رقم موفقت کند و پیش بینی ۵۰۰ هزار دلاری بابت ادامه حضورش در تیم را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید آیا پرسپولیس بدون هیچ ملاحظه‌ای قرارداد مربی برزیلی را تمدید می‌کند یا در اجرای ان تعلل کرده و منتظر نتیجه او در باقیمانده بازی‌های فصل جاری لیگ برتر خواهد بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • آرنه اسلوت؛ قمار بزرگ، سیاه یا قرمز؟
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم