Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@14:05:27 GMT

قتل جوان 28 ساله در برازجان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۱۴۲۰

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی مرگ جوان ۲۸ ساله‌ای بر اثر شلیک گلوله در برازجان برادر وی در این رابطه دستگیر شد. ناطقان: سردار خلیل واعظی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عصر روز گذشته یک مورد تیراندازی منجر به فوت در خیابان رودکی برازجان به پلیس گزارش شد.

وی اضافه کرد: با حضور عوامل پلیس مشخص شد محسن ۲۸ ساله بر اثر شلیک دو تیر اسلحه شکاری فوت و اسلحه شکاری دارای مجوز نیز در کنار جسد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: بنا به اظهارات اولیه خانواده متوفی دو فرزند ۲۶ و ۲۸ ساله آنها درون یک اتاق بودند که به دلایل نامعلوم تیر از اسلحه شلیک و منجر به مرگ محسن ۲۸ ساله شده است.

وی تصریح کرد: برادر متوفی به عنوان مظنون به قتل به همراه اسلحه مکشوفه دستگیر، به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن زوایای مختلف این حادثه ادامه دارد.
منبع: مهر برچسب ها: قتل ، جوان28ساله ، برازجان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قتل جوان28ساله برازجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • ببینید | سرقت برق‌آسای ساندویچ یک پسر جوان توسط شاهین شکاری!
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • هشتمی شمشیربازان قم در لیگ برتر کشور
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد