Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت ورزش و جوانان، علی آقازاده استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از مجتمع فرهنگی ورزشی خورشید (بخش خصوصی) شهرستان خمین بازدید کردند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی معاون وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت سال‌جاری، ۲٠ هزار و ۶۲۶ نفر از اماکن تاریخی شهرداری بازدید کرده‌اند.

محمدعلی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به اینکه کاشان دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی است که هریک منحصربه‌فرد محسوب می‌شود، اظهار کرد: خانه تاریخی طباطبایی، خانه عباسیان و حمام سلطان امیر احمد از بناهای تاریخی شهرداری کاشان است که در حال حاضر تحت نظارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانه تاریخی طباطبایی به عنوان عروس خانه‌های ایران با استقبال کم‌نظیر گردشگران در تعطیلات اردیبهشت و همزمان با پیچیدن عطر گل سرخ و موسم گلاب‌گیری روبه‌رو شده است، افزود: بیش از ۱۲ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این مکان بازدید کرده‌اند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به فصل بهار و همزمانی تعطیلات اردیبهشت و موسم گلاب‌گیری، شاهد استقبال هموطنان از اقصی نقاط کشور از اماکن گردشگری شهرداری کاشان بودیم، به نحوی که طی این دو روز ۳۹۰۳ نفر گردشگر داخلی و خارجی از حمام سلطان امیر احمد و ۴۵۴۶ نفر گردشگر داخلی و خارجی از خانه عباسیان بازدید داشته‌اند.

فرجی اضافه کرد: هنرمندان نمایشگاه صنایع‌دستی، عرقیات و سوغات کاشان در قالب غرفه‌ها و ایستگاه‌هایی در خانه‌های تاریخی طباطبایی و عباسیان مستقر بودند و راهنمایان گردشگری نیز با ارائه اطلاعات و معرفی هر بنا به انجام وظیفه پرداختند.

وی افزود: طی این مدت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به عنوان متولی مدیریت پارکینگ‌های موقت شهرداری خدماتی را به گردشگران ارائه کرد.

کد خبر 750994

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود