Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@10:36:21 GMT

لیگ برتر فوتبال تا ۲۳ مرداد آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۲۰۷۵

لیگ برتر فوتبال تا ۲۳ مرداد آغاز می‌شود

رویداد۲۴ محمدرضا داورزنی در رابطه با تاریخ قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال گفت: با توجه به اقدامات وزارت ورزش طی امروز و فردا قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال اعلام می‌شود.
وی افزود: فدراسیون فوتبال قرعه کشی مسابقات لیگ برتر را ظرف امروز و فردا اعلام می‌کند و مسابقات هم در نهایت بیستم تا بیست و سوم مرداد آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر ورزش با بیان اینکه ورزشگاه آزادی تهران ۹۹ درصد برای برگزاری مسابقات آماده شده است خاطرنشان کرد: ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز، نقش جهان و فولاد شهر اصفهان، فولاد اهواز و آبادان هم آماده شده‌اند.

داروزنی افزود: دغدغه ما ورزشگاه‌های قائم شهر و مسجد سلیمان بود که نصب صندلی، تکمیل ورودی‌ها و رختکن ورزشگاه قائم شهر با پیگیری‌های استاندار به پایان رسیده است.
معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات، نصب صندلی، فروش الکترونیکی بلیت، نصب دوربین‌های امنیتی و گیت‌های ورودی را ملزم کرده است گفت: به جز گیت‌های ورودی مابقی کار‌ها در این ورزشگاه‌ها انجام شده است.
داورزنی تاکید کرد: دو استادیوم جم بوشهر و مسجد سلیمان هنوز مشکلشان حل نشده است که در صورت آماده نشدن، مسابقات آن‌ها در مرکز استان برگزار خواهد شد.
وی پرداخت پاداش قهرمانان تا پایان گفت: پاداش قهرمان مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جارکارتا پرداخت شده و پاداش سایر مسابقات جهانی هنوز به آنان داده نشده است. پاداش سایر رشته‌ها مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان را هم امیدواریم تا پایان سال پرداخت خواهیم کرد.
داورزنی با بیان اینکه تکمیل سالن‌های ۶ هزار نفری در اولویت معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت در اولویت است، گفت: تکمیل سالن‌های ۶ هزار نفری هم در اولویت تکمیل قرار دارند. این سالن‌ها مانند سالن‌های ۶ هزار نفری ارومیه و اردبیل می‌توانند میزبان مسابقات جهانی باشند. همواره ۳ تا ۴ هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که با توجه به محدودیت‌ها و بر اساس اولویت آن‌ها را به بهره برداری خواهیم رساند. راهکار دیگر فدراسیون برای افتتاح طرح‌های نمیه تمام استفاده از ظرفیت مردمی و مشارکت بخش خصوصی طبق ماده ۲۷ است. امسال بیش از ۷۰۰ طرح ورزشی در کشور افتتاح شده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تجهیز سالن و مجموعه‌های ورزشی وظیفه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است گفت: تجهیز وظیفه شرکت توسعه اماکن ورزشی نیست. این شرکت به صورت عمومی فقط زیرساخت‌های ورزشی را فراهم می‌کند و تجهیز آن‌ها وظیفه فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی است. منبع: ایرنا برچسب ها: رویداد24 ، محمدرضا داورزنی ، قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ، لیگ برتر فوتبال ، آغاز لیگ برتر فوتبال ، آغاز لیگ نوزدهم ، لیگ نوزدهم فوتبال سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محمدرضا داورزنی قرعه کشی لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال آغاز لیگ برتر فوتبال آغاز لیگ نوزدهم لیگ نوزدهم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه کمیته تخصصی اعزام و اسکان ستاد مرکزی راهیان نور با موضوع هماهنگی های ستادی و برنامه ریزی اجرایی اولیه اعزام و اسکان کاروان های راهیان نور غرب و شمالغرب سال ۱۴۰۳ و ارایه گزارش عملکرد قرارگاه های حاضر از فعالیت های ایام اوج راهیان نور با حضور سردار مجید سوری ریاست جانشین و دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج و سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار سوری گفت: راهیان نور غرب و شمالغرب از ۱ مرداد آغاز و تا پایان شهریور نیز ادامه دارد. تعداد زائرین نسبت به سال گذشته از رشد دو برابری برخوردار است، به همین دلیل باید آمادگی کامل و پشتیبانی همه جانبه داشته باشیم.

سرهنگ محمد حسین زاده در ادامه این نشست گفت: حل مشکلات زیر ساختی یادمان های جنوب کشور یکی از اولویت های اصلی است که باید با پای کار آمدن دستگاه های اجرایی انجام شود.

کد خبر 6093303 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد