Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: ایران به صادر کننده بنزین و گازوئیل تبدیل شده است. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در آئین افتتاح پروژه‌های پالایشگاه تبریز، با اشاره به اینکه امروز دومین افتتاح از صبح پس از افتتاح نیروگاه بزرگ در هریس است، اظهار داشت: امروز نزدیک به 5 هزار میلیارد تومان پروژه در پالایشگاه افتتاح شد که جای افتخار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار پروژه‌های آب و برق که بیش از 6 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح شده است، حدود 12 هزار میلیارد تومان در یک استان در یک روز طرح و پروژه را افتتاح می‌کنیم که نشان از پیشرفت کشور و اقتصاد است.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه وزارت نفت و همه شرکت‌های همکار وزارت نفت کار بزرگی را در طول دولت تدبیر و امید انجام دادند، ابراز داشت: در این دولت به خودکفایی بنزین و گازوئیل رسیدیم. امروز نیازی به واردات نداریم. هم گازوئیل می‌توانیم صادر کنیم و هم بنزین که این اقدام، حرکت بزرگی در خودکفایی بود.

وی با بیان اینکه در گاز هم خودکفا شدیم و نیازی به واردات نداریم، گفت: در زمینه گاز، در تابستان خودکفا بودیم ولی در زمستان نیازمند می‌شدیم که در زمستان هم خودکفا شدیم. اولین قدم مهم بخش صنعت نفت، خودکفایی در فرآورده بود که در تولید هم کار بزرگی صورت گرفته است.

این خبر در حال تکمیل است...
 

R7887/P41362/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهند.

مهرداد بذرپاش امروز جمعه هفتم اردیبهشت در مراسم افتتاح ۸۴۰۴ پروژه‌ به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، افزود: امروز آمار پروژه‌های ملی مسکن که مراحل آن آغاز شده یا به اتمام رسیده و یا در مرحله کار هستند از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرده است.

وی با بیان اینکه رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم، تاکید کرد: اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، ماحصل زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز هم‌چنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش گفت: عزم دولت جدی بوده و یکی از کار های اصلی و قول دولت و قانون نیز تامین مسکن برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل «مرز صلح» به «مرز شکوفایی»