Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@12:09:47 GMT

(تصویر) قضاوت داوران زن در مسابقات فوتبال پسران

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۲۵۶۷

(تصویر) قضاوت داوران زن در مسابقات فوتبال پسران

هیات فوتبال استان بوشهر دیشب قضاوت بازی‌های پسران زیر ۱۲ سال استان را به داوران زن واگذار کرد.

به گزارش ورزش سه، فستیوال زیر ۱۲ سال استان بوشهر در این شهر در جریان است و دیشب همان طور که در تصویر مشخص است چند بازی را داوران زن سوت زدند. بوشهر از جمله شهر‌هایی است که در آن به مدارس فوتبال اهمیت زیادی می‌دهند و هر ساله مسابقات زیادی بین مدارس فوتبال استان‌ها برگزار می‌شود که این منجر به این شده استان در مسابقات کشوری هم همواره به روی سکو برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعتا مخابره این عکس به فیفا نشان خواهد داد فدراسیون فوتبال به دنبال توسعه فوتبال بانوان در ایران است و رفته رفته به دنبال فراهم کردن نقش بیشتر زنان در فوتبال است. کما اینکه خبر‌های رسیده نشان می‌دهد برای اولین بار و به طور رسمی بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور زنان برگزار خواهد شد. قضاوت زن در بازی‌های مردان در فوتبال حرفه‌ای امری مرسوم است، اما در ایران به دلیل محدودیت‌ها امکان پذیر نیست. داوران زن درماه‌های اخیر به خوبی نشان داده اند قابلیت درخشش در عرصه‌های جهانی را دارند. کما اینکه گلاره ناظمی دیدار نهایی المپیک جوانان در آرژانتین را سوت زد و در ادامه به همراه زری فتحی در جام ملت‌های فوتسال اروپا هم قضاوت‌های خوبی داشت.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: داور زن فوتبال بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!