Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه ۱۲مرداد؛ سالروز تأسیس این نهاد باصدور بیانیه ای به پاس همدلی ها و همراهی های یکساله مردم وفادار، مومن و همیشه در صحنه باب الرضا-گنجینه معرفتها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛  در متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت" 12مرداد" سالروز تأسیس این نهاد آمده است؛

باسلام و درود خاضعانه به پیشگاه منجی عالم بشریت و قطب عالم امکان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس سره الشریف و محضر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و درود بی پایان به شما مردم زمان شناس، آگاه و بصیر باب الرضا-گنجینه معرفتها که با لحظه شناسی و حضور به موقع ناب ترین، زیباترین و ماندگارترین جلوه های بی مانند را رقم زده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در 22 بهمن ماه سال 1357 و استقرار حکومت جمهوری اسلامی، موضوع مشارکت مردم درعرصه های مختلف به عنوان نماد و تبلور عینی جمهوریت مورد توجه ویژه بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، مقام عظمای ولایت مدظله العالی و سایر مسئولان کشور قرار گرفت و حضور موثر، تعیین کننده و سرنوشت ساز امت نستوه و سلحشور ایران اسلامی در عرصه های مختلف همواره یک معیار تعیین کننده محسوب می شد و از سویی لزوم ارائه و تبیین دیدگاه ها و اندیشه های اسلامی و انقلابی نظام در ابعاد مختلف از طریق نکوداشت رخدادها، مناسبت ها و مراسم جمعی که خود مصداقی از تعظیم شعائر الهی است، ایجاب می کرد تا مرکزی به منظور سیاست گذاری، برنامه ریزی، نظارت، هماهنگی و اجرای در برگزاری مراسم رسمی و عمومی کشور تشکیل گردد لذا با تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12مرداد سال 1359 و در ابتدای تاریخ پرافتخار و پرفراز و نشیب انقلاب عظیم اسلامی یکی از اتفاقات مهم و با برکت رقم خورد.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به پشتوانه حضور پرشور و شعور مردمی، با گام برداشتن بهنگام در مسیر حقیقی نظام مقدس اسلامی و ثبت افتخارات بزرگی همچون حماسه ماندگار نهم دی در کارنامه خویش؛ تمام توان خود را بکار بسته تا در راستای زنده نگهداشتن رخدادهای زرین و پرافتخار انقلاب و تبیین آرمانهای شهیدان به نسل جوان و نوجوان به خوبی ایفای نقش نموده و بستر ساز خلق جلوه هایی باشد از جنس بصیرت و صلابت که خالق آن صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند و هیچ مدالی پرافتخارتر و زرین تر از این نیست که رهبر معظم انقلاب حفظه الله فرمودند: این مجموعه در طول این سالها همچنان در خط درست و در صراط مستقیمی حرکت کرده، لحظه‌ها را شناخته و کار مناسبِ آن لحظه را انجام داده.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت این روز؛ از تمام آحاد مردم همیشه در صحنه خراسان شمالی به‏ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، بسیجیان، رسانه ملی و اصحاب خبر و همه ارگانها و نهادها به پاس همراهی‏های صمیمانه با این شورا در مراسمات و مناسبت‏ها قدردانی کرده و عزّت روز افزون تمامی عزیزان را از درگاه حضرت احدیّت مسئلت دارد.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت روزنامه روزنامه ها کانون های فرهنگی هنری مساجد بیرجند مسجد اردبیل مجلس خبرگزاری شبستان کانون های مساجد ۱۲ مرداد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در جلسه هماهنگی برگزاری همایش آزادسازی روز سنندج که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزارشد اظهار داشت: هدف از برگزاری همایش آزادسازی سنندج مقابله با روایت سازی جعلی ضد انقلاب است.

مهدی رمضانی گفت:  حقایق مستند از مردم دریغ شده است و باید روایت صحیح و نافذ را به عموم مردم سنندج منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: روایت استقامت و رشادت‌های مردم سنندج برای آزادسازی شهر سنندج از دست ضد انقلاب باید تدوین و تبیین شود.

رمضانی با بیان اینکه برای برگزاری بهتر این همایش از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و اعضای هیأت علمی استفاده شود، اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های بعمل آمده، بخشی از همایش شامل روایت‌گری پیشمرگه‌های مسلمان به عنوان اسناد زنده و ناطق خواهد بود.

همایش روز  آزادسازی سنندج، بیستم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است