Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@08:41:40 GMT

قالیباف: امنیت اساس هر حرکت توسعه‌ای است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۳۳۲۶

قالیباف: امنیت اساس هر حرکت توسعه‌ای است

محمدباقر قالیباف با بیان اینکه شاخص امنیت در ایران اسلامی مطلوب است، تاکید کرد که امنیت اساس هر حرکت توسعه‌ای و اقدام مادی و معنوی است.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پنجشنبه ۱۰ مرداد در یادواره شهدای حافظ نظم و امنیت در شیراز، گفت: امروز هر کس با هر سلیقه، گرایش و باوری امنیت و پیشرفت مادی و معنوی کشور را مدیون خون شهداء می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا و به ویژه شهدای نیروی انتظامی استان فارس، گفت: لازم نیست همه انسان‌ها انقلابی و باورهای انقلابی داشته باشند، فقط یک جو انصاف کفایت می‌کند که انسان سر تعظیم را در مقابل شهداء و خانواده‌های آنان فرود بیاورد.

قالیباف خاطرنشان کرد: ما در کشوری امن زندگی می کنیم و این امنیت را بدون شک مدیون خون شهداء از جمله شهدای گرانقدر نیروی انتظامی استان شهید پرور فارس هستیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با افتخار عرض می کنم که بعد از دوران دفاع مقدس، بهترین دوران خدمت من در نیروی انتظامی بود و افتخار می کنم در سازمانی قرار گرفتم که بهترین محیط برای خدمتگزاری به مردم بود.

قالیباف افزود: مأموران نیروی انتظامی به مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس تا پای جان می جنگند و از یک سرباز تا فرمانده همه پای کار هستند.

وی امنیت را لازمه زندگی فردی و جمعی دانست و تصریح کرد: اگر امنیت نباشد هیچ موضوعی از بعد مادی و معنوی در جامعه مستقر نخواهد شد، به ویژه وقتی که امنیت عمومی و اجتماعی باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نیروی انتظامی رسالت سخت، ظریف و دقیقی در همه ابعاد دارد، افزود: امنیت جزء نعمت های مجهول خداوند است و تا ناامنی پیش نیاید، قدر آن را نخواهیم دانست.

قالیباف گفت: وظیفه ما در مقابل شهداء و خانواده‌های گرانقدر آنان این است که خدمت گزار خوبی برای مردم باشیم.

فرمانده انتظامی استان فارس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر پلیس، گفت: دشمنان ایران اسلامی هر روز و به هر بهانه ای به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ رهام‌بخش حبیبی افزود: وقتی که انقلاب اسلامی با یک نگاهی نو خودش را نشان داد، همه دشمنان اسلام کمر همت بستند تا به این انقلاب آسیب برسانند.

وی ادامه داد: دشمنان با ترفندهای مختلفی از جمله کودتا، جنگ تحمیلی، اشرار و مواد مخدر، تهاجم فرهنگی و ... با به کار بستن همه توان خود بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران توطئه کردند ولی در این مسیر شکست خورده و ناکام ماندند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در زمان دفاع مقدس حضور فعالی داشتند و نقش و نگار ماندگاری در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشتند.

حبیبی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی استان فارس ۹۵۴ شهید گرانقدر تقدیم ایران اسلامی کرده است، افزود: تمام پرسنل نیروی انتظامی با افتخار ادامه دهنده راه شهدا هستند و تا پای جان از آرمان های والای آنان و انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

به گزارش ایسنا در این مراسم از خانواده شهدای نیروی انتظامی استان فارس قدردانی و تجلیل شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدباقر قاليباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت کاروان میقات


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،این کاروان از استان‌های تهران و البرز  باهدف شرکت در مراسم یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا و سردار شهید حاج حسین اسکندرلو و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا راهی مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس شد .
فردا مراسم یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا علیه السلام در محل یادمان شهدای فکه برگزار خواهد شد .

دیگر خبرها

  • مساله اتباع بیگانه، امنیت، کم آبی و بیکاری چالش‌های اصلی فارس است
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • معلمان و کارگران بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه هستند
  • حرکت کاروان میقات
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد