Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: نیروهای مسلح ایران اسلامی به دشمنان انقلاب اعلام می‌کنند که همه یک مشت هستند در مقابل کسی که بخواهد به نظام جمهوری اسلامی ایران تعرض کند. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی ظهر امروز در یادواره شهدای نیروی انتظامی با عنوان حافظان نظم و امنیت با اشاره به اینکه دشمنان کمر همت بستند تا به هر شکلی به انقلاب اسلامی آسیب بزنند، اظهار داشت: یک روز با کودتا، یک روز با جنگ، یک روز تهاجم فرهنگی و هر بار با یک حربه به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در زمان جنگ همه دست به دست هم دادند و نقش و نگاری در تاریخ جمهوری اسلامی به یادگار گذاشتند که درس عبرتی برای همه دنیا شد، گفت: در دیگر موارد نیز همه با هم مقابل دشمن ایستادیم. 

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ایران اسلامی یک وقت طلایی دارد که دشمن تلاشش را بر این گذاشته است، افزود: حضور در صحنه مردم و گوش به فرمان رهبری بودن وقت طلایی ایران اسلامی است. 

واکنش ستاد کل نیروهای مسلح به تحریم وزیر امور خارجه ایرانفرمانده نیروی انتظامی: نیروهای مسلح در اوج اقتدار قرار دارندنیروهای مسلح با زبان اقتدار از منافع ملی جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند

سردار حبیبی با اشاره به شکست‌های دشمن در برهه‌های مختلف تصریح کرد: نیروی انتظامی در استان فارس از ابتدای انقلاب تاکنون 954 شهید برای حفظ امنیت تقدیم کرده تا آرامش را به مردم هدیه دهد. 

وی با بیان اینکه سپاه و ارتش نیز همیشه همراه نیروی انتظامی بوده‌اند، گفت: اگر نیروی انتظامی به عنوان بازوی ارزشمند نظام ایستاده است و خدمت می‌کند به دلیل این است که دیگر نیروهای مسلح نیز در تامین امنیت دوشادوش هم ایستاده‌اند. 

فرمانده انتظامی استان فارس تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی به دشمنان انقلاب اعلام می‌کنند که همه یک مشت هستند در مقابل کسی که بخواهد به نظام جمهوری اسلامی ایران تعرض کند. 

انتهای پیام/ ز

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند