Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:50:06 GMT

پیشرفت ۴۸ درصدی پروژه زیرگذر استاد معین

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۳۶۵۲

پیشرفت ۴۸ درصدی پروژه زیرگذر استاد معین

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از پیشرفت ۴۸ درصدی پروژه زیرگذر استاد معین خبر داد و گفت: خاک برداری این پروژه از دو سمت شمال و جنوب خیابان آزادی به اتمام رسید. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ صفار صبوری دیلمی در مراسم اتصال جبهه‌های حفاری شمالی و جنوبی تونل زیرگذر استاد معین در محل پروژه با حضور در جمع خبرنگاران گفت: پروژه زیرگذر استاد معین یکی از پروژه‌های مهم شهرداری تهران در سال جاری است که امیدواریم بتوانیم آن را تا اواخر سال به بهره‌برداری برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خاک برداری این پروژه از دو سمت شمال و جنوب خیابان آزادی امروز به اتمام رسید و این دو نقطه به یکدیگر متصل شدند. اهمیت این پروژه به این دلیل است که محله استاد معین را به محله طرشت متصل می‌کند و بهر‌ه‌برداری از آن یکی از دغدغه‌های ساکنان محل است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این پروژه تا امروز حدود 48 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، تصریح کرد: خوشبختانه عقب‌افتادگی در تکمیل و احداث این پروژه وجود ندارد و خاکبرداری این پروژه در 6 مرحله انجام می‌شود و این امر به روش اتریشی صورت می‌گیرد.

صبوری با بیان  اینکه این پروژه در مجاورت ایستگاه مترو و خیابان آزادی قرار دارد و این مسئله کار را پیچیده و مشکل می‌کند، تصریح کرد: بعد از افتتاح پروژه باید درباره میزان کاهش بار ترافیکی منطقه صحبت کرد اما نکته مهم ضرورت اتصال شمال و جنوب خیابان آزادی به یکدیگر است.

وی گفت: در گذشته در این نقطه چراغ راهنمایی وجود داشت که با احداث BRT  آن چراغ حذف و ارتباط شمال و جنوب خیابان با یکدیگر قطع شده بود اما با بهره‌برداری از این پروژه ارتباط گذشته برقرار خواهد شد.

به گفته صبوری خوشبختانه این پروژه معارض جدی نداشته است.

تلاش برای بهره‌برداری زیرگذر استاد معین پیش از 22 بهمن ماه

انتهای پیام/

کارگاه عمرانی زیر گذر استاد معین که ناتمام رها شده استپیروز حناچی شهردار تهران در محل پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معینپیروز حناچی شهردار تهران در محل پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معینمحل پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معیندستور پیروز حناچی شهردار تهران به آغاز پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معینآغاز پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معینآغاز پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معینآغاز پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معینآغاز پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معینآغاز پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معینآغاز پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معینتونل استاد معینپیروز حناچی شهردار تهران در محل پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معینپیروز حناچی شهردار تهران در محل پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معینپیروز حناچی شهردار تهران در محل پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معینپیروز حناچی شهردار تهران در محل پروژه اتصال جبهه های حفاری شمالی و جنوبی تونل استاد معین R1014144/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محسن رضایی، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه جلسه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌هایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد و آنان را به سوی پیروزی رهنمون کردند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ادامه داد: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند. روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنان را به معجزه‌هایی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام، تاکید کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ‌شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور به شمار می‌رود.

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، گفت: فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم. همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901263

دیگر خبرها

  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)