Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-27@02:57:25 GMT

ازدواج مجدد مهدی پاکدل با بازیگر معروف؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۳۶۷۰

ازدواج مجدد مهدی پاکدل با بازیگر معروف؟

رویداد۲۴ مهدی پاکدل یکی از بازیگران آرام و بی حاشیه دنیای هنر است که اولین بار با فیلم آبی حمید لبخنده در سال ۷۹ به دنیای سینما راه یافت و با بازی در نقش‌هایی موفق راهش را در دنیای هنر هموارتر کرد.

اگرچه مهدی پاکدل همواره سعی میکند که از حواشی به دور باشد، اما انتشار یک عکس در کنار خانم بازیگر و فاصله کمی که بین آن‌ها وجود دارد حواشی را برای آقای بازیگر رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انتشار عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور بازیگر کشورمان ماجرا‌هایی از ازدواج مجدد آقای بازیگر را در فضای مجازی و رسانه‌ها به راه انداخت و باعث شکل گیری حواشی تازه‌ای شد.

عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور

رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس موجب گمانه زنی هایی از ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور شد اما این موضوع تا به این لحظه مورد تایید یا تکذیب هیچ کدام از این چهره های مشهور قرار نگرفته است .

مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور و سحر دولتشاهی

مهدی پاکدل بازیگری که با نقش طاهر در سریال ستایش بیشتر از قبل در میان مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید نقش های زیادی را در سینما ، تلویزیون و تئاتر بازی کرده است .

عکسی از رعنا آزادی ور در کنار مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور یکی از بازیگران سینما است که اولین بار با فیلم مارمولک در سال 82 به دنیای سینما راه یافت و سونامی به کارگردانی میلاد صدرعاملی جدیدترین تجربه بازیگری او در سینما است.

مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در نمایش خانه بوشاسپ درازدست

نمایش خانه بوشاسپ درازدست به کارگردانی علی اتحاد که سال 96 روی صحنه رفت اولین تجربه تئاتری رعنا آزادی ور بود که در این نمایش با مهدی پاکدل همبازی شد.

مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان

مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی سال 89 با هم ازدواج کردند اما این زندگی مشترک چند سالی بیشتر دوام نیاورد و این زوج سال 95 از هم جدا شدند.

برچسب ها: رویداد24 ، مهدی پاکدل ، ازدواج مجدد مهدی پاکدل ، بیوگرافی مهدی پاکدل ، رعنا آزادی ور ، بازیگر سینمای ایران سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مهدی پاکدل رعنا آزادی ور بازیگر سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور

به گزارش صدای ایران از تسنیم،نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در خراسان جنوبی: بارش‌های سیل آسا شب گذشته به برخی راه‌های ارتباطی خسارت وارد کرد و امروز تعداد کمی از داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ به حوزه امتحانی نرسیدند که تیر ماه می‌توانند مجدد آزمون دهند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ بدون تعارف با پاکبان معروفِ شب حمله ایران به اسرائیل
  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • فیلم| تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی!
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • فیلم| چرا ورزشکاران از فیلم «پرویزخان» گلایه داشتند؟/ نظر دختر سرمربی معروف در مورد «پرویزخان»
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد