Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@05:12:15 GMT

جذب سرمایه‌گذار اولویت کاری استان همدان است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۳۷۸۶

جذب سرمایه‌گذار اولویت کاری استان همدان است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: جذب سرمایه گذار اولویت کاری استان همدان است. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، امیر خجسته ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و  توسعه استان اظهار داشت: استان همدان  آمادگی جذب هر گونه سرمایه گذار را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان همدان از نظر گردشگری در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته و خود سرمایه‌گذاران هم علاقه‌مند به حضور در همدان هستند.

وی با بیان اینکه برای پروژه سد اکباتان همدان سرمایه گذاری 1500 تا 5 هزار میلیارد تومانی اعلام شده است، ابراز کرد: افق روشنی در انتظار همدان است و به‌زودی پروژه‌های بزرگ گردشگری در این استان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای  اسلامی با تاکید بر اینکه پروژه میدان بار باید از حالت رکود خارج شود، تصریح کرد: بزرگترین پروژه استان و کشور، پروژه میدان بار است.

خجسته در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه زمانی در جهان می‌توانیم حرف اول را بزنیم که ثبت جهانی انجام دهیم، ابراز کرد: جذب سرمایه‌گذار در اولویت کاری ما قرار دارد.

پنجره واحد جذب سرمایه گذاری در استان قزوین راه اندازی می شودهمدان| پروژه سرمایه گذاری کمیته امداد هیچ آسیبی به عمارت نورمهال نزده استشرایط برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد فراهم است

وی با اشاره به اینکه واردات کالاهای اساسی از بندر امام(ره) به استان ما شتاب خوبی گرفته است اظهار داشت: واردات کالاهای اساسی نسبت به سال گذشته 70 درصد شتاب گرفته است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای  اسلامی گفت: مدیران باید به بحث  پیش‌بینی بودجه استان  برای سال آینده توجه داشته باشند تا بتوانند اعتبارات لازم را جذب کنند.

دیگر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: سیاست‌گذاری منطقه ویژه مبتنی بر فناوری‌های برتر باید به‌زودی انجام شود و برنامه‌ریزی و جلسات مربوط به آن نیز به صورت مداوم انجام شود.

حمید رضا حاجی بابایی با بیان اینکه در دوگانه صلح و جنگ، ما مقاومت را انتخاب می‌کنیم، ابراز کرد: باید تولید را افزایش دهیم و مشکلات تولیدکنندگان را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ح

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد