Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نجفی خوشرودی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، افزود: این، تحریم شخص ظریف نیست بلکه اقدام و تلاش ناموفقی است برای جلوگیری از صدای حق طلبی ملت ایران که دکتر ظریف آن را نمایندگی می کرد.
نماینده مردم بابل در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: سازمان ملل در خاک امریکا مستقر است و این امر با روح منشور ملل متحد و مقررات بین الملل مغایرت دارد و یک علامت سوْال برای میزبانی امریکا نسبت به نشست های بین المللی و فعالیت های سازمان ملل متحد به وجود خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه پیشتر هم برخی مقامات جمهوری اسلامی در فهرست تحریم قرار گرفته اند، ادامه داد: در فهرست تحریم های امریکا قرار گرفتن راه به جایی نخواهد برد و در عمل جز اینکه امریکا و دولت این کشور را در سطح افکار عمومی جهانیان بیش از پیش بی اعتبار می کند، هیچ نتیجه ای حاصل نخواهد شد.
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: امریکایی ها و مردم دنیا متوجه هستند دکتر ظریف در سیاست خارجی یک مبنای عقلانی را دنبال می کند و مقامات جمهوری اسلامی بارها بر گفت وگو و احترام متقابل تاکید دارند و این جزو سیاست های جمهوری اسلامی است.
وی اضافه کرد: بنابراین، اقدام مذبوحانه امریکا در تحریم وزیر امور خارجه ایران، هم به جهت نقض موازین بین المللی و هم افکار عمومی و مغایرت آن با احساسات حق طلبانه آزادیخواهان در دنیا یک اقدام باطل و بی نتیجه ای خواهد بود.  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد

به گزارش خبرنگار مهر، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی عصر امروز در افتتاحیه کنفرانس بین المللی هسته‌ای در اصفهان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همانند بسیاری از کشورها، با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد.

وی افزود: امروز به ویژه که دنیا با تغییرات مواجه است و اراده جمعی کشورها مبتنی بر کربن صفر تا ٢٠۵٠ به میثاق تبدیل شده است، ما بیش از پیش در راستای نشر و گسترش فناوری هسته‌ای برای رسیدن به انرژی پاک و پایداری، تلاش خواهیم کرد.

اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران رسیدن به بیست هزار مگاوات برق هسته‌ای تا سال ١۴٢٠ را در برنامه خود قرار داده است و این برنامه در سواحل جنوبی و شمالی کشور، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6098408

دیگر خبرها

  • روابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • انعکاس صدای انتخابات در رادیو
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • بندر جدیدالاحداث بوموسی آخرین بندرگاه دریایی جمهوری اسلامی ایران
  • سرطان اسرائیل در روز‌های پایانی
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران