Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:30:38 GMT

زن بدشانس، سیبل تفنگ بادی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۳۹۸۷

زن بدشانس، سیبل تفنگ بادی شد

سرهنگ جمشید باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ساعت ۲۲ روز گذشته خبر جراحت یک زن به علت اصابت ساچمه تفنگ بادی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی شد که مجروح توسط اورژانس به بیمارستان بعثت منتقل شده بود.

وی افزود: ماموان کلانتری ۱۱ شکریه در بیمارستان بعثت حضور یافته و در بررسی های مقدماتی دریافتند که این زن هنگام استارحت در منزل متوجه درد شدید از ناحیه شانه چپ (بالای قلب) شده که پس از آن دچار خونریزی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: پس از تماس با مرکز فوریت های پزشکی و انتقال مصدوم به بیمارستان بعثت مشخص شد که علت بروز این خونریزی برخورد ساچمه یک تفنگ بادی به این زن است.

سرهنگ باقری ادامه داد: ماموران به محل حادثه واقع در خیابان بین النهرین مراجعه کرده و در بررسی ها متوجه می شوند که خانه زن حادثه دیده در طبقه دوم قرار دارد و ساچمه از شیشه اتاق پذیرایی عبور و سپس به این فرد اصابت کرده است.

وی بیان کرد: در تحقیقات مشخص شد که خانه های مجاور این واحد حیاط دارد و بنابراین شلیک از این خانه ها امکان پذیر نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان پس از بررسی کوچه مجاور متوجه یک آپارتمان مشرف به خانه فرد حادثه دیده می شوند که با هماهنگی قضایی وارد این آپارتمان شدند.

سرهنگ باقری ادامه داد: پس از حضور در پشت بام این آپارتمان یک عدد سیبل دست ساز با آثار ساچمه های تفنگ بادی کشف شد و در تحقیق از همسایگان مشخص شد که این سیبل متعلق به یکی از ساکنان مجتمع است.

وی بیان کرد: مرد ۴۶ ساله که به تازگی تفنگ بادی خریداری کرده بود به اینکه نیم ساعت قل از بروز این اتفاق به پشت بام مراجعه کرده و در حال تمرین با تفنگ بادی بود اعتراف کرد.

سرهنگ باقری با بیان اینکه این مرد بازداشت و تحویل مرجع قضایی شد توصیه کرد: شهروندان از تیراندازی با تفنگ های ساچمه ای و بادی که به باور برخی مردم خطرناک نیستند پرهیز کنند.

۷۵۲۶/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان حوادث انتظامی دستگیری عامل تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی جریان دارد، تیم تپانچه بادی مختلط ایران با ترکیب محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در مرحله مقدماتی با ایستادن در جایگاه نخست راهی مرحله فینال شد.

این تیم در مرحله فینال به عنوان دوم دست یافت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت.

کد خبر 6088882

دیگر خبرها

  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی کره جنوبی؛ شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • پاراتیرانداز ایران در رده هشتم ماده تفنگ بادی ایستاد
  • جام جهانی پاراتیراندازی|شجاعی در تفنگ بادی هشتم شد