Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد کوبو کاملا فراتر از انتظارات بوده و باعث شده در رئال مادرید بحثی شکل بگیرد که باید با او چه کنند!

طرفداری - رئال مادرید تاکنون 5 پیشنهاد برای قرض دادن تاکه فوسا کوبو، پدیده فوتبال ژاپن دریافت کرده است.

به گزارش مارکا، کوبو را شاید بتوان بهترین خبر تور پیش فصل رئال مادرید دانست. او در تمام بازی‌هایی که به میدان رفت، چشمه‌هایی از استعداد فراوانش را نشان داد و توانسته علاوه بر زیدان، اعتماد مدیران باشگاه را نیز جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رئال مادرید حالا همه متفق القول معتقدند کوبو یک ستاره است. با این حال بحث مهم این است که این ستاره ژاپنی فصل پیش رو را در چه تیمی بگذراند؟ لالیگا، دسته سوم یا لیگی دیگر؟

در حال حاضر در رئال مادرید دو نظریه وجود دارد. برخی مدیران معتقدند کوبو نشان داده می‌تواند برای تیم اول هم مثمر ثمر باشد. دلیل آن هم تغییر محسوس آهنگ بازی تیم زمانی که او به میدان می آید، عنوان شده است. از طرف دیگر عده‌ای اعتقاد دارند نباید عجله کرد و فعلا بهتر است کوبو در تیم دوم به میدان برود. اما همه آنها شک دارند و این سوال را از خود می‌پرسند که آیا واقعا سطح بازی کوبو از دسته سوم اسپانیا بالاتر نیست؟

واقعیت کنونی این است که کوبو نمی‌تواند جایی در تیم اول داشته باشد چرا که بازیکن خارجی محسوب می‌شود و سهمیه رئال مادرید هم از این منظر، پر شده است. در حال حاضر وینیسیوس، میلیتائو و فدریکو والورده سه سهمیه خارجی را اشغال کرده‌اند. عده‌ای که اعتقاد دارند کوبو باید برای تیم اول به میدان بروند، می‌گوید باید به محض اینکه والورده پاسپورت اسپانیایی‌اش را گرفت، کوبو به لیست تیم اول اضافه شود.

رئال مادرید یک گزینه دیگر هم دارد و آن، قرض دادن کوبو به تیمی لالیگایی است. عملکرد درخشان کوبو در رئال مادرید باعث شده چندین تیم به طور جدی خواهان قرض گرفتن این بازیکن شوند. رئال وایادولید با مالکیت رونالدو نازاریو طبق معمول آماده قرض گرفتن بازیکنان مستعد مادرید است و به جز آنها، 4 تیم دیگر هم پیشنهاد داده‌اند. فعلا بعید است رئال مادرید امسال کوبو را به تیم اول خود اضافه کند و همه شواهد حاکی از این است که او در کاستیا به میدان خواهد رفت.

ناگفته نماند که اگر کوبو روزی به یک فوق ستاره تبدیل شود، رئال مادرید می‌تواند روی درآمد هنگفت از بازار آسیا نیز حساب ویژه‌ای باز کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۲ - بایرن مونیخ ۱

تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در چارچوب دور برگشت رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۲ بر یک بایرن مونیخ را مغلوب کند و راهی فینال این رقابت‌‎ها شد.

دریافت 165 MB

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل دوم رئال مادرید به بایرن مونیخ در دقیقه ۹۲
  • (ویدئو) اشتباه مرگبار نویر و گل اول رئال مادرید
  • (ویدئو) گل اول بایرن مونیخ به رئال مادرید
  • کارلو آنچلوتی و هم خوانی سرود رئال مادرید با هواداران حاضر در ورزشگاه / فیلم
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۲ - بایرن مونیخ ۱
  • گل دوم خوسلو به بایرن مونیخ (رئال مادرید 2-1 بایرن مونیخ)
  • گل رئال مادرید به بایرن مونیخ توسط ناچو که به دلیل خطا مردود اعلام شد / فیلم
  • آخرین گل مسوت اوزیل در لالیگا (8 می، 2013) / فیلم
  • انتقاد از دو ستاره سابق بارسا و رئال: در حد فاجعه!
  • فصل اول جادویی جود بلینگام در رئال مادرید، بهتر از این هم می‌شد؟ / فیلم