Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@10:59:56 GMT

قم| ازدواج بیش از ۱۹ هزار نفر در طرح پیوند آسمانی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۴۲۴۸

قم| ازدواج بیش از ۱۹ هزار نفر در طرح پیوند آسمانی

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه گفت: در طرح پیوند آسمانی ۴۸ هزار ۹۰۰ نفر از افرادی که مستعد ازدواج بودند شناسایی شدند و با اجرای این طرح تاکنون ۱۹ هزار ۴۸۸ ازدواج کرده‌اند. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی ظهر امروز در نشست خبری تبیین طرح ملی پیوند آسمانی که در سالن آیت‌الله حائری مجتمع دارالولایه جمکران برگزار شد اظهار داشت: متأسفانه بحث ازدواج در جامعه جدی گرفته نشده است، پرداختن به این مسئله بسیار ضروری است و جا دارد نهادهای مختلف در این عرصه ورود کرده و زمینه ازدواج جوانان را فراهم آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح ملی پیوند آسمانی از سوی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در حال اجراست و همچنین این طرح برای ائمه جمعه و جماعات سراسر کشور ارسال‌ شده که می‌توانند نسبت به اجرای آن در سطح استان، شهر و روستاها اقدام کنند.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه بابیان اینکه نقشه دشمن برای ایران اسلامی همانند توطئه برای مسلمانان اندلس است، تصریح کرد: موضوعاتی از جمله حجاب اجباری و دختران خیابان انقلاب توطئه‌هایی است که با هدف سیاسی پایه‌گذاری شده است.

‌نمایشگاه هفته ازدواج در یزد برگزار می‌شود"کاهش 37درصدی ازدواج" در سطح کشور به‌دلایل معیشتی و فرهنگی!‌رتبه یزد در آمار ازدواج خوب نیستنبوی با اشاره به اهمیت ازدواج در اسلام بیان کرد: راه درست پاسخگویی به نیاز‌های جنسی انسان ازدواج است و اسلام تأکید بسیاری به ازدواج داشته است و قرآن به دیگران دستور می‌دهد که زمینه ازدواج جوانان را فراهم کنند و در این راستا همه‌کسانی که کاری از دستشان برمی‌آید وظیفه دارد.

وی بابیان اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران از طریق اشاعه فساد، بی‌بند و باری، بی‌حجابی و ولنگاری است گفت: الگوسازی زندگی معصومین(ع) برای جامعه به‌ویژه نسل جوان را بسیار ضروری است، ازدواج یکی از این الگوها است و اسلام نیز هم جوانان را ترغیب به ازدواج‌ کرده است.

معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه در کشور 70 هزار مسجد وجود دارد که مبلغان به 3 هزار و 300 مسجد اعزام می‌شوند، عنوان کرد: طرحی تحت عنوان پیوند آسمانی از حدود یک سال و نیم گذشته با هدف احیا سنت الهی ازدواج به مساجد ابلاغ شد تا شورایی با حضور ائمه جماعات، هیئت امنای مسجد و افراد مورد قبول محل تشکیل شود.

نبوی خاطرنشان کرد: در طرح پیوند آسمانی 48 هزار 900 نفر از افرادی که مستعد ازدواج بودند شناسایی شدند و با اجرای این طرح تاکنون 19 هزار 488 ازدواج کرده‌اند، در کنار امر ترغیب به ازدواج این شورا موفق شده تعداد 10 هزار و 334 مورد پیشگیری از طلاق در خانواده‌ها را نیز عملیاتی کند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود

چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و سلول درمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهارمین جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خون‌ساز و سلول درمانی به همت پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در بیمارستان شریعتی برگزار می‌شود.

پیوند سلول‌های بنیادی خونساز، فناوری‌ها و محصولات نوین درمانی، سلول درمانی، ژن درمان و ویروس درمانی، پزشکی بازساختی، اخلاق در پیوند و سلول درمانی و معرفی ظرفیت‌ها و ظرفیت سازی از جمله محور‌های این جشنواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت به دبیر خانه این حشنواره ارسال کنند.

 

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • حکمت عفاف و حجاب در ادیان آسمانی
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود