Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:26:16 GMT

تیران و کرون به افزایش پایگاه اورژانس  نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۴۳۷۶

تیران و کرون به افزایش پایگاه اورژانس  نیاز دارد

حمیدرضا میززاییان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به گستردگی حوزه جغرافیایی،  جمعیت بالا و حجم بالای تردد در تیران و کرون ۲ پایگاه اورژانس و ۲ کد عملیاتی پاسخگو نیست و برخی از مواقع این پایگاه ها توان خدمات رسانی به همه فوریت ها را نداشته اند.

وی بیان کرد: کمبود پایگاه اورژانس ۱۱۵ موجب کاهش سرعت العمل ماموریت ها شده که ضرورت توسعه این مراکز را مورد تاکید و توجه قرار می دهد که باید به مجموع کدهای این نهاد افزوده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون کمبود نیروی انسانی و آمبولانس را از چالش های پیش روی توسعه اورژانس ۱۱۵ بیان کرد و اظهارداشت: با مشارکت خیر و همکاری مسئولان شهرستانی یک پایگاه در جاده تیران به سامان به ۲ پایگاه قبلی تیران و کرون افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: فرآیند توسعه پایگاه های اورژانس ۱۱۵ در تهران انجام می شود و جز اختیارات شهرستانی و استانی نیست.

میرزاییان ادامه داد: مردم بخش های مختلف شهرستان برای رسیدگی به موقع و دسترسی سریع به امکانات امدادی را همواره مطالبه می کنند که افزایش این خدمات علاوه بر رفع نیاز منطقه به حوادث جاده ای مسافران نیز پاسخگو خواهد بود.

وی اضافه کرد: تیم های عملیاتی فوریت های پزشکی ۱۱۵ تیران در مدت زمان معمول و کمتر از متوسط کشوری به حادثه اعزام می شوند.

فوریت‌های پزشکی شهرستان تیران و کرون با برخورداری از ۲ پایگاه امداد رسانی، یک اتاق فرمان به صورت ۲۴ ساعته و رایگان در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران است.

بیش از ۶۰ درصد ماموریت های اورژانس ۱۱۵ این منطقه به سوانح و حوادث ترافیکی اختصاص دارد.

شهرستان تیران وکرون دارای ۱۵۰ کیلومتر بزرگراه، ۵۳ کیلومتر راه اصلی و۱۵۳ کیلومتر راه روستایی است.

۷۱۳۱/۶۰۲۶/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیران وکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد