Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوه کانالیزه کردن انتشار اخبار مرتبط با استانداری مورد قبول هیئت تحریریه صبح زاگرس نخواهد بود چرا که این طور به نظر می رسد یک نگاه خاص امنیتی به این مساله وجود دارد و مخاطبین نیز این شیوه اطلاع رسانی اخبار را قبول ندارند و نوعی بی احترامی به آن ها محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس تکریم خبرنگار و قلم او یکی از مواردی است که باید توسط مسئولان محترم شمرده شده و از طرف دیگر تاب و تحمل انتقادات رسانه ها را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گاهی برخوردهای خارج از شأنی توسط مدیران با خبرنگاران انجام می شود که نه در شان یک مدیر و نه در شان یک خبرنگار است مسئولی که  پاسخگوی رسانه نباشد در حقیقت پاسخگوی مردم نبوده مدیری  که به رسانه بی احترامی کند در حقیقت مردم را نادیده گرفته است.

 

یکی از موضوعاتی که این روزها مورد انتقاد برخی رسانه ها قرار گرفته است عدم اطلاع رسانی جلسات مهم در استانداری کهگیلویه و بویراحمد است؛ موضوعی که علی رغم تحرکات خوبی که از سوی استانداری وجود دارد اما عدم دعوت از خبرنگاران برخی رسانه ها که اتفاقا از مخاطبین زیادتری نسبت به سایر رسانه ها برخوردارند، در هفته های اخیر بیش از پیش شده است.

 

از زمان ورود استاندار جدید به کهگیلویه و بویراحمد این رویه آغاز شده است و مشخص نیست آیا رویه کاری حسین کلانتری به این شکل است یا کسانی هستند که با ارائه مشورت به وی، استاندار را به انجام این کار مجبور کرده اند.

 

لذا شیوه کانالیزه کردن انتشار اخبار مرتبط با استانداری مورد قبول هیئت تحریریه صبح زاگرس نخواهد بود چرا که این طور به نظر می رسد یک نگاه خاص امنیتی به این مساله وجود دارد و مخاطبین نیز این شیوه اطلاع رسانی اخبار را قبول ندارند چرا که این روش در گذشته جواب نداده و مردم انتظار دارند از خروجی جلسات آگاهی پیدا کنند اما این روش نوعی بی احترامی به مخاطبین محسوب می شود.

 

بنابراین صبح زاگرس به علت ایجاد جو خفقان رسانه ای توسط اساندار(ی) کهگیلویه و بویراحمد از پوشش برنامه های آن تا اطلاع ثانوی خودداری می کند و منتظر رسیدگی استاندار محترم به این مساله است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوچ ییلاقی عشایر زاگرس

دیگر خبرها

  • کلانتری: دانشجویان هسته‌های مقاومت را در بطن آمریکا شکل دادند + فیلم
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • شلوغ‌بازی رسانه‌ای برای دروغ‌پراکنی
  • کوچ ییلاقی عشایر زاگرس
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!