Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@10:57:25 GMT

فوتبال گل محمدی با دختران کم توان ذهنی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۴۴۸۳

یحیی گل محمدی سرمربی به همراه مجتبی سرآسیایی مدیر تیم، حمید مطهری و محمد عسگری مربیان و تعدادی از بازیکنان از جمله امین قاسمی نژاد، یونس شاکری، سعید صادقی و روح الله باقری با حضور در موسسه خیریه توانبخشی دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی همدم مشهد بازدید کردند.

اخبار ورزشی_ اعضا باشگاه شهر خودرو خراسان ضمن بازدید از بخش های مختلف نگهداری دختران بی سرپرست و کم توان ذهنی، در جریان شرایط کمک به این موسسه و نحوه نگهداری دختران در این موسسه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگری از این بازدید که اعضا باشگاه شهر خودرو با فعالیت های ورزشی دختران این موسسه آشنا شدند و با پیشنهاد یحیی گل محمدی دقایقی نیز اعضا باشگاه شهر خودرو با دختران کم توان این موسسه به فوتبال پرداختند.

در این مسابقه گل محمدی در تیم دختران همدم حضور یافت و با بازیکنان تیمش به رقابت پرداخت و دقایقی شاد را برای دختران همدم ایجاد کرد.

حضور در کارگاه هنرهای دستی، قلم زنی و گلیم بافی قسمت دیگری از بازدید گل محمدی و همراهنش از موسسه همدم بود. در این کارگاه گلیم دست بافی که توسط دختران موسسه همدم بافته شده بود به گل محمدی اهدا شد.

بخش پایانی این بازدید حضور در بین اعضا گروه سرود موسسه خیریه همدم بود که حال و هوای ویژه ای را در بین اعضا باشگاه شهر خودرو ایجاد کرد. پس از آن دو توپ فوتبال با امضا اعضا کادر فنی و بازیکنان تیم شهر خودرو به رسم یادبود به این موسسه اهدا شد.

موسسه خیریه توانبخشی همدم مشهد هم اکنون از ۴۰۰ دختر بی سرپرست و کم توان ذهنی نگهداری می کند و به آنها خدمات ارایه می دهد.

این موسسه زیر نظر بهزیستی و توسط خیرین اداره می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال یحیی گل محمدی هنرهای دستی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای

یاران میلاد محمدی در بازی خانگی سوپرلیگ فوتبال ترکیه برابر گالاتاسرای شکست خوردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وچهارم سوپرلیگ فوتبال ترکیه جمعه شب تیم آدانادمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، با نتیجه 3 بر صفر بازی خانگی را به گالاتاسرای صدرنشین واگذار کرد.

حکیم زیاش (43)، کرم دمیربای (64) و مائورو ایکاردی (1+90) زننده گل‌های گالاتاسرای بودند.

آدانا دمیراسپور با 41 امتیاز در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه یازدهم است.

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • موتور ۶ سیلندر بنزینی بومی چه ویژگی دارد؟