Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@09:04:51 GMT

برگزاری مسابقات مینی‌گلف جام رسانه

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۴۶۰۹

برگزاری مسابقات مینی‌گلف جام رسانه

خبرگزاری میزان- اولین دوره مسابقات مینی‌گلف جام رسانه امروز برگزار شد. تاریخ انتشار: 17:30 - 10 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۸۱۷۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومى فدراسيون گلف،نخستين جام مينى گلف رسانه ها باحضور عزيزى رييس فدراسيون گلف، على اعطا سخنگوى شوراى اسلامى شهرتهران، سليمى شهردار منطقه سه و شركت صد خبر نگار امروز در باشگاه مينىاتور پارك ملت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استانه ١٧مرداد روز شهادت شهيد صارمى و روز خبرنگار به همت فدراسيون گلف و باشگاه مينى گلف مينياتور واقع در پارك ملت منطقه سه تهران جام مينى گلف رسانه با شركت نزديك به صد نفر از اصحاب رسانه،گويندگان،خبرنگاران،عكاسان و ... از ساعت٩لغايت ١٣ برگزار شد.

در اين جام كه مورد استقبال بسيارى از خبرنگاران قرار گرفت محيا شهسوارى و محمد حسن زاده خبرگزارى تسنيم مقام نخست بانوان و آقايان را از آن خود كردند.

گفتنى از طرف فدراسيون گلف به نفرات اول تا سوم اين دوره از مسابقات مدال و هدايايى تقديم شد.

در ابتداى اين مراسم باشگاه مينى گلف مينياتور پارك ملت باحضور اصحاب رسانه و توسط دكتر عزيزى رييس فدراسيون گلف و دكتر سليمى شهرادر منطقه سه شهردارى تهران افتتاح شد.

همچنين در اختتاميه اين مراسم سينا صارمى فرزند خبرنگار شهيد صارمى از سوى عزيزى رييس فدراسيون گلف مورد تقدير قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مینی گلف جام رسانه فدراسیون گلف میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون

سروان پاسدار جهانشیر تیموری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده خشت و کنارتخته شهرستان کازرون با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات چهارده گانه قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان کازرون به میزبانی منطقه خشت، کنارتخته و کمارج برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، حفظ ویژه قرآن کریم، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام، انشاء نماز، اذان، گفتمان مهدوی، مداحی و دعاخوانی در مدارس بخش‌های خشت و کنارتخته برگزار شد.

او افزود: ۴۲۰ نفر از دانش آموز پسر و دختر مقاطع متوسطه اول و دوم در این دوره از مسابقات با کارشناسی داوران قرآن شهرستان کازرون با حضور و همراهی مسئولان، دبیران و خانواده‌های دانش آموزان به رقابت پرداختند و نفرات برتر در هر رشته جهت شرکت در مسابقات استانی معرفی شدند.

سروان پاسدار جهانشیر تیموری، تصریح کرد: بهترین راه انس، الفت و آشنا کردن نوجوانان با قرآن کریم در دوران دانش آموزی است که جا دارد در این خصوص همت و تلاش مضاعفی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!