Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی فتاحیان روز پنجشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان که به ریاست استاندار کرمانشاه برگزار شد، افزود: بیش از ۱۰۰ هزار نفر از جوانان و نوجونان استان از این اماکن و پایگاه ها استفاده می کنند.

وی همچنین از راه اندازی خانه جوان در شهرستان های کرمانشاه و اسلام آباد خبر داد گفت: در سال جاری صدور مجوز برای ۱۵ سمن جدید برای رسیدگی به امور و چالش های پیش رو جوانان استان در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاحیان در ادامه از انعقاد ۱۳ تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی استان برای رسیدگی به امور جوانان خبر داد و گفت: این تفاهم نامه ها بیشتر به منظور آشنایی با محیط کار و کارآموزی و مهارت آموزی برای ترویج فرهنگ کار در بین جوانان استان منعقد شده است.

کمیته امداد برای ۱۰۳۳ جوان اشتغال ایجاد کرده است

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: این نهاد به منظور پرکردن اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش در ایام تابستان ۳۰ پایگاه برای پنج هزار مددجو دایر کرده که برنامه های متنوع قرآنی،  هنری، ورزشی و فرهنگی در این پایگاه ها آموزش داده می شود.

محسن رخصی در ادامه از اعزام ۲ هزار و ۶۵۰ مددجو نوجوان به اردوهای تفریحی، هزار و ۶۰۰ اردوی زیارتی و مسابقه های خبر داد و گفت: کمیته امداد همچنین برای هزار و ۳۳ جوان زیرپوشش و خارج از پوشش در سال گذشته اشتغال ایجاد کرده است.

حضور ۲۵ هزار نفر در کانون های مساجد استان 

 دبیر کانون مساجد استان کرمانشاه هم در این جلسه از فعالیت ۲۵ هزار جوان و نوجوان در کانون های مساجد استان خبر داد و گفت: ۵۵۰ کانون مساجد در استان وجود دارد و کرمانشاه جزء پنج استان برتر کشور در زمینه برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، قرآنی و ورزشی و اردویی است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان، ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۶۲۲ روستا دارد

۳۲۰۹/۸۰۶۶  

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اوقات فراغت ورزش و جوانان گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد عزادار صادق آل محمد (ع)

مردم مومن و ولایی استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری آیین‌های ویژه سوگواری سالروز شهادت رییس مذهب جعفری با به راه انداختن دسته عزا، در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

همچنین مردم در یزد باحضور در هیئت ها، مساجد و مجموعه‌های فرهنگی منطقه صفائیه و شهر حمیدیا، در سوگ رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) از میدان ابوذر به سمت چهار راه جانباز به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • پایان مسابقات فوتسال جام مساجد در میامی
  • اوقات شرعی ۱۶ اردیبهشت به افق شهرکرد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • اوقات شرعی ۱۵ اردیبهشت به افق شهرکرد