Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله جعفری جلگه روز پنجشنبه با حضور در غرفه ایرنا در نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای البرز افزود: قرار بود این نمایشگاه سال ۱۳۹۱ در استان برگزار شود اما در آن برهه شرایط مهیا نبود تا اینکه پس از هشت سال با عزم جدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فراهم شدن شرایط لازم با همکاری قابل تقدیر شهرداری کرج، برگزاری نمایشگاه به مرحله اجرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فعالیت اجرایی برای برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای ماه گذشته (تیر) با تشکیل ستاد برگزاری آغاز شد، ادامه داد: بر این اساس کمیته هایی از جمله حراست، ارزیابی عملکرد، پشتیبانی، روابط عمومی و اجرایی با هدف پیگیری امور مختلف به طور منظم شکل گرفت و در این بین مسئولیت کمیته پشتیبانی به معاونت توسعه مدیریت و منابع سپرده شد.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تبیین توانمندی و وجود زیرساخت های مناسب استان برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی به خصوص نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای خاطر نشان کرد: بر این پایه، درخواست برگزاری نمایشگاه به صورت منطقه ای به مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارایه و موافقت اولیه این مرکز نیز جلب شده است.

جعفری جلگه با قدردانی از حضور موسسه های فرهنگی دیجیتال ، استارت آپ ها و فعالان رسانه ای و فضای مجازی استان در نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای ادامه داد: با توجه به ویژگی هایی از جمله کسب عنوان برتر کشور در حوزه بازی های رایانه ای در سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷، همجواری با پایتخت، وجود زیرساخت های و استعدادهای مناسب حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نوپا بودن البرز می توان این استان را به عنوان پایلوت (الگو) فعالیت های مرتبط از جمله برگزاری رویدادهای نمایشگاهی مطرح کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این رویداد نمایشگاهی نقطه قوتی در کارنامه مدیریتی فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز محسوب می شود، اظهار امیدواری کرد: دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای به صورت منطقه ای و مشارکت هر چه بیشتر فعالان نشر دیجیتال و بازی های رایانه ای برگزار شود.

نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و بازی های رایانه ای استان البرز عصر سه شنبه هشتم مرداد ماه در باغ گلهای بوستان شهید چمران کرج گشایش یافت.

این نمایشگاه تا یازدهم مرداد (فردا) در ۶۰ غرفه با حضور فعال ناشران دیجیتال داخلی از جمله خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تولید کنندگان بازیهای رایانه‌ای، استارت آپ ها در باغ گل های بوستان شهید چمران کرج ادامه دارد.

۷۵۳۲/ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه در استان البرز ۸۰۵ نفر عضو شورا‌های اسلامی روستا و ۹۷ نفر عضو شورا‌های اسلامی شهری داریم افزود: فرآیند انتخاب شورا‌های برتر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، که عملکرد شورا‌ها به دقت بررسی و در نهایت شورا‌هایی که بیشترین اهتمام را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان داشته انتخاب و معرفی می شوند.

 علیرضا قره حسنلو گفت:  با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته برای ارتقاء سطح معلومات شورایی و آشنایی اعضای شورا‌های اسلامی استان با قوانینريال شاهد رشد کمی و کیفی عملکرد شورا‌ها بودیم؛ که همین موضوع قدری انتخاب شورا‌های برتر را برای این کمیته سخت‌تر کرده است.

دیگر خبرها

  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • با تمام ظرفیت ها و برنامه ریزی جامع در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور داریم
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود