Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@13:34:19 GMT

انفجار بمب در عدن ۱۰ کشته بر جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۵۱۵۹

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سازمان پزشکان بدون مرز روز پنجشنبه اعلام کرد که ۱۰ کشته و ۱۶ زخمی این حادثه به بیمارستان این نهاد انتقال داده شدند که حال دو نفر از زخمی ها وخیم گزارش شده است.

انفجار در مرکز پلیس شهرستان شیخ عثمان در منطقه المختار رخ داد.

این انفجار علاوه بر تلفات انسانی، خسارت های زیاد مالی نیز داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناطق جنوبی یمن در سال های اخیر شاهد درگیری و ناآرامی های گسترده بوده است.

در اثر تجاوز نظامی ائتلاف عربی – آمریکایی به سرکردگی عربستان که از ششم فروردین ماه سال ۱۳۹۴ آغاز شده تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار یمنی به شهادت رسیده‌اند که ۸۵ هزار نفر آنان کودک بوده‌اند که بیشتر بر اثر گرسنگی و قحطی ناشی از این جنگ جان باخته‌اند.

یکی از دلایل و بهانه‌های حمله عربستان و امارات با همراهی آمریکا به یمن، بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انفجار بمب عدن یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی ستاد اطلاع رسانی جنگ مقاومت، در این بیانیه آمده است: در حمایت از مقاومت و ملت قهرمان فلسطین در نوار غزه و در پاسخ به تعرض دشمن صهیونیستی به مناطق مسکونی جنوب لبنان به ویژه در شهرک‌های «القوزح»، «مرکبا» و «صربین»، رزمندگان مقاومت اسلامی شهرک صهیونیستی «میرون» و شهرک‌های اطراف آن را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.


شب گذشته، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی، خانه‌ای را در شهرک «صربین» در جنوب لبنان بمباران کردند. در این حمله، دست کم ۹ نفر زخمی شدند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. دو نفر از زخمی‌های این حمله، آوارگان سوری ساکن این شهرک هستند.

دیگر خبرها

  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور